Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe med et kæmpebanner?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
I anledning af www.vingen.dk første loppe7kræmmermarkedsdag d. 20/5-07 skal vi bruge et stort banner evt. plast eller stof med skriften "Loppemarked" og med snørre i siderne til at binde over den store hovedindgang så alle der færdes på nørrebro ser skiltet både fra busser og biler samt de gående.

Jeg har ikke de nøjagtige mål før på tirsdag, men formoder vi er oppe i en 70x300cm.

 

Det billigste ville være et lagen med spraymaling.... men.... jeg vil så gerne starte op på en ordentlig måde og det skal jo hæge der hver søndag resten af sommeren. (Jeg er så vandt til at lave egne Georg Gearløs løsninger, og tror også et af plast holder bedre til vind og vejr)

 

Giv Lyd!

 

Kærligst Sue

 

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil selvfølgelig gerne betale...

Så send mig en privat besked med et tilbud hvis du kan lave sådan et, så vender jeg tilbage hvis det er et tilbud vi kan betale ;-)

 

 

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sue,


Lasertryk 1 x 3 m 1.550,- Det er pvc presenning.. som meget gerne skulle kunne holde til de danske vejr et par år..

Kan også hjælpe dig med layoutet af banneret så det ser super lækkert ud og fanger folks opmærksomhed...

Kan fanges her amino.. eller dp@256c.dk - Tlf. 60 22 64 41



Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Daniel.. sender dig en PB.

 

Til andre - jeg tager stadig imod tilbud... så jeg lader denne stå en tid endnu!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Din bredde på 70 cm er ganske perfekt, idet det er en af de standard-bredder som føres prisbilligt på markedet. Jeg kan sagtens hjælpe dig med din opgave - du siger bare til..


Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne også bruge et godt tilbud på en banner 70 X 300 (pvc) .Så tilbud modtages med glæde.

 

      Hilsen Per

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter... tak for tilbud, har skrevet en privat besked til dig.

 

Til andre... det kan se ud somom jeg ikke svarer... men så er det fordi jeg svarer privat ;-)

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)