Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min site

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin side :-)

Rigtig godt arbejde!

Noget som dog irreterer mig er at man ikke kan klikke på kortet..

Men så er du så heldig at jeg netop har lavet et danmarks kort hvor billederne skifter på "mouseover" + det er klikbart.. Skriv hvis du vil have det gratis - skal nemlig ikke bruge det alligevel :-)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange gode råd!

@Andreas: Ja, har også tænkt på de samme ting som dig. Billedet fra denne side var egentlig også et klikbart billede - men det skulle åbenbart uploades til eget server, hvilket jeg ikke lige har fået gjort (men vil gøre).

Har også tænkt på idéen med at sortere listen, da den godt kan blive lidt lang. Men har ikke helt kunne finde ud hvordan jeg kan gøre det. Man kunne self. lave alle kollegierne/ungdomsboligerne som indlæg, også sortere dem - men så vil det se anderledes ud. Har du/eller andre nogen gode idéer til hvordan jeg kan sortere listen?

@Mikael: Ok idé med en FAQ side. Men siden er jo ikke så kompleks, men meget lige til - så det vil måske være lidt overflødeligt med en FAQ side, eller hvad?

Men endnu en tak for de mange kommentarer - skriv endelig flere :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

godt site

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Manageren :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et lækkert, rent og tilgængeligt site, synes jeg. Jeg undrer mig bare over at man bliver ført til kollegier ved "IT-Universitetet", hvis man vælger KBH uni. :)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Anne! :-)
Jeg forstår ikke helt hvad du mener. Der er både kollegier ved IT Universitetet og ved KU - og dem kommer man da ind på, hvis man klikker på dem. Eller hvordan mener du?

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg klikker forside - universitet - KBH uni - og så bliver ejg ført ind på kollegier v. IT Uni. Det synes jeg er forvirrende :)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, nu kan jeg se det - det bliver rettet med det samme. Mange tak for det! :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Findkollegie.dk:
Har du/eller andre nogen gode idéer til hvordan jeg kan sortere listen?

Jeg kan godt følge dig. Lidt svært at finde en måde at sortere listerne på. Jeg gik bare lige ind på Aarhus og der var listen uendelig lang og uoverskuelig - men det er selvfølgelig også fordi Aarhus er stor ifht. Aabenraa, hvor listen er meget kortere og mere overskuelig.

Eventuelt del listerne i de større byer op i nord, syd, vest og centrum.

F.eks. i Aarhus-listen have yderligere links der fører til Aarhus C, Aarhus N og Aarhus V.

Ellers, hvis du vil gå meget i dybden, må du ud og høre studerende hvilke præferencer og ønsker de kunne have til sådan et site. De må bestemt have tænkt nogle tanker da de skulle finde et kollegie :).

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)