Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Powerpoint præsentation på Ipad

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som har en god løsning på at få en Powerpoint præsentation til at fungere på en Ipad(1) ??

Jeg har forsøgt mig via Google - men der skal jeg vise side for side manuelt - jeg vil helst have det til at spille ligesom i Officepakken.

 

Et godt bud ??

 

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger selv quickoffice, hvilket virker rigtig fint. Jeg mener det koster 119 kr. for skrive-, regne- og præsentationsprogram.
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

KeyNote fungerer fint på iPad. Dog vil jeg advare om at lave din KeyNote præsentation på en Mac og så flytte den til iPadden. Det bliver noget rod. Du skal lave den på iPad, hvilket jeg synes er tidskrævende.

God fornøjelse

Morten

P.S. Husk du skal have et stik til at hive signalet ud fra iPad til projektor, hvis du skal have det op på en skærm/projektor

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte lige en god dag for at lave den i PowerPoint i MSOffice - så jeg vil helst undgå at skulle lave den en gang til på Ipad´en......Big Smile

Ipad´en er god til at hente informationer på - men at skrive og lægge noget ind - det er for tidskrævende.

Derfor eftersøger jeg en "overspringshandling"  Embarrassed

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg selv gemmer pp-præsentationen i PDF, som jeg overfører til iPad. Man mister action, mv, men det virker meget godt.

Dbh. Aleksander

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
tjek evt, onlive desktop. Kan indtil videre kun få i den amerikanske app store, men det kan du nemt klare ved at søge på google sådan her: http://iphoneguide.dk/tips-tricks/tirsdags-tip-oprettelse-af-amerikansk-itunes-konto/


. Tjek onlive ud på youtube efter onlive desktop. det er ret vildt.!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Check Office2 HD. Den kan arbejde med alle Office dokumenter.

Mvh.

Ole

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Schelde:

Hej

Check Office2 HD. Den kan arbejde med alle Office dokumenter.

Mvh.

Ole

Den nyeste version får desværre meget dårlige anmeldelser - så jeg håber andre har en god løsning.

Men tak for svaret

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dertil kan jeg kun sige, at jeg bruger den på en iPad1, og jeg er tilfreds med den. 

Mvh.

Ole

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Schelde:

Dertil kan jeg kun sige, at jeg bruger den på en iPad1, og jeg er tilfreds med den. 

Mvh.

Ole

 

Det gør jeg også - men er det ver. 4 eller 5 du bruger. For 5´eren får dårlige anmeldelser - den crasher åbenbert hele tiden

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)