Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordfeud

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis nogen herinde fra skulle have lyst til at tage et spil wordfeud må i meget gerne tilføje mig - Maickelped

*Wordfeud er et scrabble lign. ord spil som kan afvikles over længere tid, da man har 72 timer til sit træk. Hurtigt og afslappende break fra arbejdet :-) Det er at finde i de fleste app markeder. (Android, Appstore m.m)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg tager gerne et spil.

Jeg har det mærkværdige navn; Ihaveabig 

Tilføjer dig lige :o)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Super :)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager også gerne mod en udfordring :)
Brugernavn: valdborg 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til Arto-Mino

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Frederik List:

Velkommen til Arto-Mino



Hej Frederik.

Jeg er ked af du ikke finder mit indlæg sagligt nok til Amino debatten. Hvis du vil, må du meget gerne uddybe hvad du mener gør mit indlæg useriøst og barnligt, for sammenligningen.

Husk at bemærke kategorien og beskrivelsen dertil - jeg beklager hvis det i dine øjne ikke er voksent at tage sig et spil ludo engang imellem :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt initiativ, og der må da sidde nogle tekstforfattere derude, der gnider sig i hænderne over en udfordring :)

Ærgerligt at der desværre er kommet "snydeapps" og det er en app der VIRKELIG bliver solgt  titutusindevis af i Danmark

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var også min tanke :-)

En af grundene var også, som du selv påpeger - Snyden.
Jeg tænkte at der på Amino trodsalt måtte være en del flere ærlige mennesker end dem man tilfældigt bliver sat op imod :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:
Jeg tænkte at der på Amino trodsalt måtte være en del flere ærlige mennesker end dem man tilfældigt bliver sat op imod :-)

 

Tror det går lige op , om man er fra Amino eller ej

Fra Køge
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Fra  KGB - Køge Garn & Broderi Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:
Hvis nogen herinde fra skulle have lyst til at tage et spil wordfeud må i meget gerne tilføje mig - Maickelped

 

Åh jeg ville også så gerne prøve at spille det spil - men jeg har desværre ikke en smartphone. Forsøgte igår med at installere android emulator på min pc - det kunne jeg ikke få til at fungere. Forsøgte også at købe en pc-version. Men der skulle man betale med paypal - og det kunne jeg heller ikke få til at fungere :-(((

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)