Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I Klørene på K2M.dk HJÆLP

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Alle sammen

Jeg er også i klørerne på k2m jeg er så gal på dem at jeg er ligeglad hvad det vil koste mig hvis jeg taber i en eventuel retsag kun får at blive hørt de mener jeg skylder dem 19370 kr + rykker gebyr for åbenbart 2 link på deres hjemmeside under interresse og B2B men da jeg snakkede med sælgeren (åbenbart Michael EJERN af k2m ) sagde jeg højt & tydeligt at mit firma ikke henvente sig til firmare KUN Privat men nej nej han snød mig og fik mig til at skrive under på det jeg troede var prøve perioden men faktisk var et abonoment på 52 uger x 2 - ALDRIG jeg ville skrive uder på sådan noget men det gjorde jeg aligevel SNYDT som jeg var.
så nu hænger jeg der og føler det er min skyld at jeg skylder snart 20000 kr væk til et firma for ingenting - jo der var lige en deadline der skulle overholdes jo.
Men nu venter jeg til inkasso sender et brev til mig så vil jeg kontakte dem og fortælle min historie fordi ingen anden kan hjælpe mig - forbrugerstyrelsen sender mig til annoncehajerne og de kan heller hjælpe-  HJÆLP Kenni 25113380
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenni

Måske følgende tråde kunne være interessante at læse for dig ang. opsigelse og erfaringer med sådanne firmaer?
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=717&num=15&pageNo=1 (på side 2 i denne tråd er der links ang. k2m.)
 
Du kan prøve at bruge søgefunktionen her på Amino, der er flere andre der har erfaringer med k2m.
 
Jeg ved ikke hvad du skal gøre, nu når du er kommet til at skrive under på en "Kontrakt" måske en af advokaterne herinde har et kvalificeret svar på dette.
 
 
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenni,
 
Ud fra din beskrivelse har du indgået aftalen under vildledende omstændigheder og derfor er aftalen ikke bindende. Dette er standardafslag nummer 4 på http://www.annoncehajer.dk/afslag.htm som du bør udskrive og sende til K2M i et anbefalet brev hvoraf du gemmer en kopi. Jeg har skrevet et eksempel på dette afslag forneden der kun mangler enkelte punkter udfyldt af dig.
 

 
K2M
>Adresse<
>Postnr. By<
>Att.:<                                                              >Dato<


Vi har modtaget faktura nr. (INDSÆT FAKTURA NUMMER HER) på annonce/registrering i K2M. Vi har efter aftalens indgåelse konstateret, at De groft har vildledt os ved at forlede os til at underskrive en aftale om et gratis prøveabonnement der efterfølgende viste sig at være et 52 ugers fuldt betalt abonnement. Da aftalen er indgået på grund af denne vildledning og under falske forudsætninger, er vi ikke bundet af aftalen, som hermed annulleres. Hvis vi på ny hører fra Dem, vil sagen blive overgivet vores brancheorganisation eller politiet.

Hilsen.
 
INDSÆT DIT FIRMANAVN HER
 

 
 
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

For god ordens skyld skal det nævnes at jeg ikke er advokat

 

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenni

Jeg hedder Andreas og jeg er selv hoppet i med begge ben som dig

Jeg selv og en der hedder Alf har lige fået en stævning ind af døren.

har du også fået det?

 

 

Hilsen Andreas

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Altid en god ide at læse det igennem som man skriver uder på
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har I nogle af mine virksomheder prøvet både deres 8 uger gratis og den faste aftale. Jeg må sige at man nemt kan se hvad man skriver under på.

 

Så prøv at få dem til at sende en kopi af kontrakten, hvis du ikke har den, måske er det en prøve.. Den bliver dog til et fast abb. hvis man ikke opsiger den i tide.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg trykkede ja til at blive kontaktet  ang deres gratis bannerreklame og da jeg hørte at det var sådan at man skulle skrive hvis man ikke vil have de 52 uger så sagde jeg pænt nej tak.. man glemmer altid et eller andet og stresset er man ofte som nystartet iværksætter. De pressede også på at jeg skulle skynde mig at at sende den afsted med fax men da jeg ingen fax havde opfordrede de mig til at lige at gå ned i byen eller lige låne en i en kiosk.. helt ærligt det gør man da ikke.. slet ikke når man selv har sin butik at passe.

 

Ja så jeg blev så glad for at se disse indlæg så min gut feeling blev korrekt.. og jeg skrev med det samme at jeg ikke ønskede noget fra dem. Jeg har ikke råd til at skylde nogle så mange penge som jeg kan forstå det kunne blive til.

Tak kære aminobrugere.

fortsat god arbejdslyst til alle

kamilla

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Kamilla det der MEGET vigtigt, at du kan bevise at du har sendt det til dem....gerne som anbefalet brev. Ellers påstår de bare, at de aldrig har fået det fra dig!!!!!!
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har modtaget kontrakten via mail fra dem og jeg har bare besvaret denne - det må da være nok. er det ikke!?

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)