Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i Polen og Kina formidles - men hvordan????

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved et tilfælde løb jeg ind i nogle venners venner herhjemme i DK som havde brug for en tekstil produktion i Polen.  Jeg fik formidlet kontakt til min mors firma, som kunne tage en del af ordren og så gavnede det også deres samarbejdspartnere dernede. På denne måde fik jeg gjort alle glade, og det er jo dejligt. Det samme skete så for en anden der skulle have lavet noget i Hongkong/Kina, som jeg kender en del til og nu dukker der pludselig flere og flere op som har brug for produktioner af forskellig art.

Hvordan kan jeg evt formidle disse gode kontakter ud til det danske land?

Jeg har ikke lyst til at lave et firma eller website vedr dette, men måske der er andre muligheder for denne formidling?

Gode råd modtages gerne og selvfølgelig også hvis nogen har brug for en videre kontakt.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har ambitioner om, at du skal tjene penge på formidlingen, så ville jeg da skrive lidt om dem herinde :-)  

Fra København
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke tjene på det, for i Polen er det min familie der har haft virksomhed i 25 år og der er mange forbindelser dernede indenfor al industri. Så kan jeg hjælpe dem og en kunde er det jo dejligt. I HongKOng/Kina er det min kæreste der formidler en del industriel design osv, så der gælder samme motiv :o) Jeg fik nok bare en pludselig indskydelse i dag, at spørge rundt herinde.....

Fra København
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man direkte annoncere herinde eller hvad er den bedste måde at bringe iværksættere og andre i forbindelse med gode og pålidelige producenter?

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

På forsiden af Amino, scroller du ned nederst på siden "Alt det andet"....  

Det emne der hedder "Jeg har et godt tilbud til dig"

Så er du rigtig godt på vej til at give dine forbindelser et godt erhvervsnetværk.

 

NB.. Du skal være plumedlem til kr. 99,- men de udgifter får du vel dækket for at hjælpe familien i virksomheden. Confused

 

mvh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Michael, jeg kigger på det.

Jeg er vist Plus medlem...... er først lige begyndt at bruge Amino aktivt og skal til at sætte mig ind i alle de fordele der findes herinde :o)

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har fulgt lidt med i debatten da jeg søger en kontakt til en tekstilproducent gerne i Polen,

Jeg synes det er svært at få skabt kontakten til den rigtige fabrik, så (Tiket4) du må rigtig gerne formidle en kontakt, hvis du har tid og lyst. 

Min mail er sn@qvisturi.dk

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey ticket 4, står og skal bruge præcis den slags kontakt, kan du maile mig på; kimbsorensen@gmail.com

Tilmeldt 15. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Fra  AG Avanti ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at nogen vil gøre noget uden profit.

Jeg kunne være interesseret i at bruge din families virksomhed i Polen. Får syet der nu, men er ikke ubetinget tilfreds.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun tøj produktion din familie laver i polen ?

Og er der meget at spare hvis man får det lavet i polen med den transport der er til DK ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)