Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan reklamerer du for din hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

tak for jeres råd. altså nu er det kun på hobbyplan til at starte med så alt der kan gøres gratis, er det bedste lige nu.

hvorfor skulle " i like" på fb være negativt??? ALtså jeg vil gerne have facebook på min side og links dertil,MEN det skal ikke være sådan at man SKAL være medlem osv for trykke "i like" osv...

Jeg er LANGT fra inde i adwords,regler hos google osv. da jeg lset ikke er nået dertil endnu,så jeg ane r ikke hvad de forskellige ting gør...desværrre. jeg lige nød til at lære en ting af gange før jeg kaster mig ud i alt det.

tænker man også kan komme langt med mund til mund..

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

der er ingen tvivl om, at reklamemetoderne hænger meget sammen med, hvad hjemmesiden handler om. Nogle emner kan være en fordel at reklamere for på én måde, mens andre emner kan være mere hensigtsmæssige at reklamere for på andre måder. 

Det er dog altid godt at:

- Få omtale fra andre medier (TV, Aviser, Radio)

- Linkbuilding og anvefalniger fra andre hjemmesider

- Mund-til-mund metoden 

- Direkte henvendelse til nogle af de besøgende, som kunne være interesserede

- Netværke med andre indenfor samme niche/emne

- Sociale medier (Facebook, Twitter, Google+)

I det hele taget tror jeg, at det gælder om at være alle steder og nævne siden i alle sammenhænge. Få eventuelt rettet din signatur til her på Amino og lav et link til din side. Du kan også lave signaturlinks i alle mails du sender og få besøgende derfra.

Der er med andre ord rigtig mange måder at reklamere på og nogle måder er bedre end andre til det pågældende emne. Alle de nævnte er gratis og kræver kun knofedt. Men man kan selvfølgelig samtidigt købe sig fra alt.

Held og lykke med det.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt man skal tænke hvem målgruppen er og hvordan de bedst reklameres til og på hvilke platforme du får størst udbytte af dette.

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook er rigtigt godt til mund til mund.

Stil spørgsmål, læg billeder ud. F.eks hvikle øreringe passer bedst dig? Lilla ametyst eller røgkvats? Smile Klik "synes godt om" dem der passer dig bedst.

Bare et eks.

Du kan også fortælle om din hjemmeside, når du er med i debatten herinde.

Hvad handler dig hjemmeside om?

God arbejdslyst.

 

 

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Dam:

Hvad handler dig hjemmeside om?

 

kort fortalt, min side er et forum hvor folk med forskeliige sygdomme lige fra kræft,aids gigt, diabetes, forældre med syge brøn ect. kan søge råd og støtte hos andre med samme problemer. de kan tale om hvordan de klare hvedagen og give hinanden støtte. der skal være lidt om sundhed og motion også,og lid for mænd med specielle sygdomme som rammer mænd.... ect. det var kort fortalt?! Jeg vil skabe et sted hvor ligesindet kan møde hinanden,

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langt er du med hjemmesiden?

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Altså en god måde at skabe lidt omtale på, er først og fremmest at have en side i høj kvalitet. 

Men derudover kunne du enten skabe et gratis produkt, eller en side med en masse ressourcer, som har høj værdi. Det kan være links til en række steder omkring de enkelte sygdomme osv. 

Det kan også være en guide som ebog f.eks. som folk kan downloade gratis. Det kunne f.eks. være en gratis ebog som fører familier igennem den svære tid med et meget sygt barn, og hvordan man undgår at hele familien falder fra hinanden eller andet, som du oplever mange har spørgsmål omkring. 

Du kan så både gøre det sådan, at man skal tilmelde sig et nyhedsbrev hos dig, for at få e-bogen gratis, men den er også rigtig god at linke til. Så lav en specifik landingsside til den og gå så ud og deltag i andre fora aktivt. Når det passer godt ind, kan du jo så linke til landingssiden. 

Desuden kan du sende pressemeddelelser til relevante fagblade m.m. hvor de så kan skrive at der er "udkommet en ny gratis e-bog om dette emne". De vil nemlig gerne hjælpe deres læsere. 

Du kan også skrive artikler på artikeldatabaser, med links til din landingsside i artiklerne, og dermed øge dine chancer for at blive fundet på Google omkring forskellige søgeord. 

Og der findes tusind andre måder hvordan du kan markedsføre dit produkt og dermed resten af din side. Det er næsten kun fantasien der sætter grænser. 

Og det bedste er, at næsten alle disse ting, er gratis markedsføring :)
(hvis man ikke regner dit tidsforbrug med i ligningen). 

Håber du kunne bruge noget af det. 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam,

Vi bruger Google Adwords, til at reklamere for vores webshop. Hvilket har givet en masse besøgende på få dage :-)

Mvh.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Gregersen:

Altså en god måde at skabe lidt omtale på, er først og fremmest at have en side i høj kvalitet. 

Men derudover kunne du enten skabe et gratis produkt, eller en side med en masse ressourcer, som har høj værdi. Det kan være links til en række steder omkring de enkelte sygdomme osv. 

Det kan også være en guide som ebog f.eks. som folk kan downloade gratis. Det kunne f.eks. være en gratis ebog som fører familier igennem den svære tid med et meget sygt barn, og hvordan man undgår at hele familien falder fra hinanden eller andet, som du oplever mange har spørgsmål omkring. 

Du kan så både gøre det sådan, at man skal tilmelde sig et nyhedsbrev hos dig, for at få e-bogen gratis, men den er også rigtig god at linke til. Så lav en specifik landingsside til den og gå så ud og deltag i andre fora aktivt. Når det passer godt ind, kan du jo så linke til landingssiden. 

Desuden kan du sende pressemeddelelser til relevante fagblade m.m. hvor de så kan skrive at der er "udkommet en ny gratis e-bog om dette emne". De vil nemlig gerne hjælpe deres læsere. 

Du kan også skrive artikler på artikeldatabaser, med links til din landingsside i artiklerne, og dermed øge dine chancer for at blive fundet på Google omkring forskellige søgeord. 

Og der findes tusind andre måder hvordan du kan markedsføre dit produkt og dermed resten af din side. Det er næsten kun fantasien der sætter grænser. 

Og det bedste er, at næsten alle disse ting, er gratis markedsføring :)
(hvis man ikke regner dit tidsforbrug med i ligningen). 

 

ja der er en masse jeg kan bruge her.skal bare lige hitte ud af hvordan og hvorledes jeg liiige får det startet.kan være jeg vender tilbage til dig,når jeg når så langt.

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Gregersen:
Altså en god måde at skabe lidt omtale på, er først og fremmest at have en side i høj kvalitet

 

Helt sikkert det vigtigste.

 

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)