Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af gaming community.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag.

 

Jeg sidder og designer skabelonen til et dansk gaming community, som skal tage kampen op imod de øvrige danske spilsites, såsom Gamereactor.dk, Gamesector.dk og så videre...

 

Jeg vil ikke selv være istand til at kode siden, men er dog "lidt" bekendt med diverse programmeringsformer, og så helst siden lavet i .NET, med mulighed for at tilføje endnu flere features senere hen, når behovet opstår...

 

Her er et link, så man kan se design stilen:


 

Der er mange ting i projektet, som jeg gerne så muligt, f.eks skal man kunne skifte temaet på siden (HTML farvekoder og den slags), lave flere emner, og under-emner i forummet, tilføje features til personlige profiler (Såsom bruger anmeldelser, mulighed for egne avatars og så videre)... I admin delen er det vigtig at man kan få "begrænset adgang", så moderatorer til forummet, KUN har adgang til den del, og anmeldere kun til deres del af siden...

Der er selvfølgelig meget mere i projektet end overstående, og jeg er også igang med at lave en produkt præsentation, men da jeg også er ved at flytte i eget hus, vil der gå et par uger inden den er klar...

 

Jeg har en idé om at kunne tilføje mobilt indhold (Baggrunde, ringetoner og den slags) til siden senere hen, som altså ikke skal programmeres nu, men skal helt sikkert være en mulighed for at "sætte på"... Ligeledes skal der kunne tilføjes en webshop med spil relaterede emner senere hen...

 

Hvis du kigger på siden, og ser de forskellige menupunkter, samt hvilke features jeg godt vil ha'' lavet i første omgang (Ingen mobil del, og ingen webshop på nuværende tidspunkt!), kan jeg så få et bud på, hvad sådan et projekt ville stå mig i?
Ligeledes ville jeg gerne høre om det er muligt at nøjagtigt samme design til andre sites, f.eks en musik eller film side, og om der så kan laves en speciel pris, da det hele jo er kodet før?

På forhånd tak!

Rasmus Nielsen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus

 

jeg kan ikke hjælpe dig med kodningen, men jeg vil da gerne give dig lidt feedback på hvordan jeg syntes designet ser ud..

 

jeg syntes sådan set at siden er meget pæn, dog skal du nok arbejde lidt videre med er par af skrifttyperne, ligesom nyhedssektionen jo er gamereactores, men ud over dette ser det meget godt ud. Jeg håber du kan holde dig selv ved ilden, når der skal skrives nyheder osv. det kunne jeg ikke da jeg gik igang med en spil side. (www.gamecheats.dk)

 

Men held og lykke med det.

 

jeg er sikker på at der kommer en helt masse tilbud til dig i morgen omkring programmeringen.

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, og tak for det hurtige svar....

Ja, jeg har "enkelte" designelementer fra eksisterende sider (Hvorfor genopfinde den dybe tallerken?)

Skrifttyperne er nødt til at skulle være "letlæselig", og helst noget som er standard installeret på diverse computere, såsom Ariel fonten, uden fødder.

Hvad angår nyheder, anmeldelser o.lign, så har jeg heldigvis allieret mig med et par stykker, som frivilligt ønsker at tage del i projektet, så på det punkt er jeg bestemt fortrøstningsfuld.

 

Well, takker for din feedback! :)

Rasmus Nielsen

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du gerne have en fastpris på projektet eller bare noget der ligner den faktiske pris, så skal du nok komme med en kravspecifikation
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bacardil....



 



Jeg havde lidt håbet på "et slag på tasken", men kan godt se at projektets omfang måske bør være detaljeret inden....

Well, så ved jeg hvad jeg skal lave. Tak for det! :)

Rasmus Nielsen



Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med Bacardil, tror det bliver lidt svært at give noget som kommer i nærheden af en reel pris uden at have en kravsspecifikation.

Du må meget gerne skrive til mig når du får sådan en færdig så vil vi da også gerne give et tilbud.
Mail: psj@taketwo.dk

Mvh Peder

P.s. Det skal dog siges at vi koder php, så vi er nok ikke noget optimalt første valg.


Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
*SUK* Der er aldrig noget der er nemt og ligetil... men ok; Hvor er det sjove i det?

Nå, tilbage til tegnebordet. Tak for jeres hjælp indtil videre..

Med venlig hilsen

Rasmus Nielsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)