Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.nyalliance.dk

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Racismen bygger på vise racers overlegenhed og medfødte ret til at herske. Så når man fundementalt er imod DF er man jo ikke imod en hel race.

Forøvrigt har racediskrimination været forbudt siden 1971, så at DF overhovedet får lov til at slippe af sted med det fuldstændig ubegribeligt.

Hvis DF rytter fuldstændig ud, så er det ok for mig at de eksistere, men så er der jo nok ikke et eksistensgrundlag

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, nej, hvis du fjerner ældrechecken og rasismen fra DF så er der ikke andet end en sur dame tilbage :)


Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hihihhi

 

Hvor mange folketingsmedlemmer der forlader V/K til, før de mister flertallet?

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-05-2007 17:06:54 Forfatter: Anne Fogel
Hihihhi


Hvor mange folketingsmedlemmer der forlader V/K til, før de mister flertallet?


 

Bare rolig :-) de mister ikke flertallet, NYA er slet slet ikke interresseret i et valg nu, for så ville de jo mistet deres taburet ;)

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis blot to mere forlader regeringen, så kan Fogh meget let blive presset ud i et valg. For han vil jo fortsat have DF på den ene side som kræver gennemføreklsen af ting, som de resterende nødvendige stemmer på den anden side ikke går med til. Kan han ikke gennemføre regerings politik bliver han nødt til at gå. Det sagde Fogh iøvrigt også selv i Nyhederne i dag.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
tak jeg har kun hørt efter med en halv øreflip.
Anne Fogel - smykker med mod
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Anne Fogel - smykker med mod
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Anne, jeg kan ikke støtte et parti sålænge de opfører sig så voldsomt arrogant som NA gør, og sålænge de politiske udmeldinger de kommer med er så ekstremt selvmodsigende. Lad os starte med det sidste først.

- NA siger de vil have lavere væsentligt lavere skat, og samtidig mere velfærd. Det hænger slet ikke sammen! De har ingen financieringsplan for de underskud på 50 milliarder deres udmelding om 40% skat vil koste.

- NA siger de vil fortsæte en stram indvandrepolitik, men samtidig vil behandle invandrere bedre. Gitte Seeberg siger at hun ikke vil "slække" på lovgivningen, men at vi "bare" skal behandle folk bedre. At hun ikke forstår, at det netop er den nuværende lovgivning der gør, at folk der kommer udefra til Danmark behandles så ekstremt elendigt tyder på at hun direkte er dum.

- NA siger på den ene side at DF skal holdes udenfor indflydelse, men siger samtidgt at de godt kan arbejde sammen med dem. Endnu en selvmodsigelse.

Og man kunne blive ved. Ikke ET ENESTE af de politiske budskaber de er kommet med holde vand, men er direkte selvmodsigende.

Og det leder så naturligt hen til det med arrogancen. Det er virkelig provokerende, synes jeg, at NA totalt nægter at gå ind i dybdegående interviews. Alle forespørgsler om dette fra seriøse journalister er blevet blankt afvist. Det er sgu toppen af arrogance, og en stil som jeg på ingen måder kan støtte. Hvis de ikke vil fortælle mere i dybden om deres tanker, og forsvare de konflikter der ligger i deres budskaber, så er de ikke min opmærksomhed værdig.

Så der er MEGET langt igen før jeg kan overveje at betragte NA som andet end et underholdende indslag.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg glæder mig nu meget til at se mere til dette initiativ... Jeg tror ikke jeg ville finde på at hoppe over til Ny Alliance, da jeg stadig er meget glad for Venstre''s anstændige skattepolitik, og jeg har lidt svært ved at se hvordan Samuel vil få vores skat ned til 40%, beholde de samme ydelser, og have en "stram men fair" udlændinge-politik. (Hvis vi sænker skatten til 40% får vi jo ikke flere der betaler skat, som har været et af de argumenter jeg har hørt mest fra Samuel, for vi er jo ikke flere I Danmark end 5.5 mill, og vores arbejdsløshed er så lav at det ikke vil blive udlignet. Men det er en anden sag ;))

Dog ville jeg for alt i verden gerne se en VK-regering samarbejde noget mere med Ny Alliance, da jeg også synes at "Df er en flok facistiske idioter", som Mikkel DeMib så smukt kan udtrykke sig. ;)
Ethvert VK-samarbejde som ikke er med DF, er sku fremgang - så må Pia sku finde nogle andre at nasse på, og når Venstre først vender ryggen til hende, er der sku ikke andre der vil lege med hende. Så kan hun gå fuld rundt og Heile med Messerschmidt på bakken, og surmule over at der ikke er nogle der vil samarbejde med Danmarks dummeste parti.
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Og man kunne blive ved. Ikke ET ENESTE af de politiske budskaber de er kommet med holde vand, men er direkte selvmodsigende.
 

 

Det er jo netop Det Radikal Venstres grundlag. Det er nok dem der kommer til at tabe mest til dette nye parti.

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)