Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa - og først en stor tak til hr. Thorborg mv. for oprettelse af denne side... den er guld værd... :)

 

Mit spørgsmål går på at jeg er kommet på en ide som der pt. ikke er lign. af på nettet. Der ligger en forhåbentlig stor guldgruppe og venter - jeg skal bare finde ud af hvordan man kommer igang. Midlerne er små for ikke at sige at de ikke er der.... men viljen til sejr er der.... !!!!!!!

 

Det jeg mangler er en hjemmeside sjovt nok... siden skal indeholde mulighed for oprettelse af en profil der for størstedelen af punkterne skal klares med afkrydsning således at profilerne kommer til at ligne hinanden... derudover skal der kunne uploades et stort antal billeder pr. profil samt muligheder for at kontakte profilejeren.

 

Kort sagt så er det ikke den store besværlige hjemmeside. Jeg vil bare gerne vide hvor (herunder firmaer) jeg kan henvende mig med min ide og få den ført ud i livet.... ASAP inden andre kommer før mig.......................................

 

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad betyder det når en webdesigner skriver at man får en website med fire underliggende sider for en given pris ?

 

   

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Sandsynligvis at det er en forside og fire undersider, eller noget i den stil.

Næppe noget reelt programmeringsarbejde, blot design og almindeligt statisk indhold.

Med reelt programmeringsarbejde tænker jeg på at du nok næppe for den ønskede funktionalitet hos en almindelig webdesigner, der skal du have fat i en af os der laver udvikling. (Der er mange andre på amino der laver sådan noget)

Man kan også sagtens få lavet design et sted, og det bagvedliggende system et andet sted.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er netop det der er det grundlæggende problem... for det er jo det bagvedliggende  som er det der er svært at få lavet.... selve designet er mere til at gå til........
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal "bare" finde en programmør. Når du har givet ham din kravsspecifikation, så kan han lave et system hvor designet kan flettes ind i senere.

 

Men du har ret at det er koden bagved der skal på plads først ;)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig med et webhotel, til en meget god pris. Derudover kan jeg også hjælpe dig med at opsætte noget opensource (gratis kode) og tilpasse designet. Har dette din interesse, er du velkommen til at sende mig en PB eller e-mail.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,

Jeg er programmør og programmer sites/systemer i PHP.
Du må meget gerne sende mig en krav specifikation til sitet, så vil skal jeg se på det for dig.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt mig på bratsch@ofir.dk så kan jeg give dig en fornuftig pris hvis du giver mig en detaljeret beskrivelse.


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)