Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ASP.NET starter kits

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Er nogen som bruger ASP.NET starter kits?

Jeg er selv i gang med at lave min ny hjemeside på Small business starter kit.

Hvad er jeres mening om disse kits?

 

Hilsen Srdjan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke få lov til at downloade den da siden melder fejl. Er det en du kan sende til mig? Du kan sende den til niels.henriksen@netopcom.dk

 

De ser ok ud. Og det burde ikke være noget problem for en programmør at udvide dem ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at være en rigtigt god måde at komme i gang med Asp.Net programmering.


Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener det er meget gode Starter kits. Man kommer nemt i gang med ASP.NET. Men der er lige ét men.

 

Når man får så meget serveret er det på bekostning af den dybe forståelse - efter min mening. Og hvis man senere skal udvikle noget elt kundespecifikt for en virksomhed - som måske er lidt dybere i deres forretning og IT-systemer end bare en hjemmeside, så har man behov for en noget dybere tilgang, og forståelse end hvad man umiddelbart får stillet til rådighed her. Men det er absolut en gode måde at komme i gang med ASP.NET på... Og glem ikke at der også er rigtig gode artikler, og videoer på http://asp.net

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dybere forståelse får man kun ved trial and error ;)

 

Men (fik downloadet et starterkit) jeg fik nogle ideer ud fra et af starter kitsne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)