Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår mister inaktive domæner deres pagerank?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Der må være en derude der gøre mig lidt klogere på det her. Jeg har en hel skuffe fuld af gamle domæner.. Nogle købte jeg med pagerank 4 og 5 for 2 -8 måneder siden. Nu prøvede jeg lige for sjov i dag, at checke nogle af dem, og nu havde nogle af dem igen en pagerank på 0. En anden jeg købte for snart et år siden havde beholdt sin pagerank 4.

Nu skal jeg da indrømme, at jeg ikke går synderligt meget op i pagerank, da jeg mener der er andre ting der er mere vigtige i forhold til både placering i søgemaskiner og backlink-værdi. Men jeg havde da planer om at være med på moden, og søsætte et par nye sider med en god eksisterende PR.

Er der nogen derude der kan give en nærmere forklaring på, hvordan og hvornår et domæne mister sin pagerank?

 

 

 

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :-)

Der er flere faktorer der spiller ind. Men den nok mest væsentlige, er om de links som domænet har, forsvinder. Hvis de gør det, så forsvinder PageRank højst sandsynligt også. Hvis den stadig har rigtig mange høj kvalitets link, så vil den højst sandsynligt blive.

Husk også at det betyder noget, hvornår der er Page Rank opdatering.. :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)