Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftowns betalingsløsning afviser alle betalinger

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-05-2007 06:27:25
Forfatter: Martin Thorborg
De er nogle lallende amatører og det har de været fra dag et.
Den dag der kommer et alternativ, den dag bliver ikke sjov for dem og deres arrogante møjforretning.

Dbh Martin



Det bliver dejligt hvis deres monopol kan blive brudt en dag.... Så vil de også være tvunget til at få det til at virke noget bedre hvis de vil overleve og stadigvæk score kassen for hårdt på det.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er utrolig helding, jeg var ved at capure 2 kunders penge igår aftes da PBS gik ned. Dette har så åbenbart lavet et sorthul for de betalinger, da jeg prøver at capture dem idag, bliver de stadig afvist, og PBS siger at de ikke modtager en meddelse om at vi ønsker at capture, derfor må det ligge hos quickpay, quickpay benæger også at der er fejl og sender den tilbage til PBS, nu arbejder goldenplanet (dem vi har quickpay igennem) så med at fixe noget sammen, nu må vi se hvordan det ender. fakta er at jeg har brugt 2 timer på det skidt nu.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
så blev jeg sendt tilbage til PBS igen.. bare super det her

 

UPDATE, de lovede så at lave en manuel capture. men damn det har taget lang tid det her,.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Der må sgu da være en iværksætter herinde der kan lave det bedre og så nedlægge deres monopol...

Jeg ser da en åbenlys god forretning ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjaa, bankerne udsteder betalingskortene... Bankerne ejer PBS.... Jeg tror de er svære at få med på ideén om at lade det køre via andre.

Der er dog alternativer til PBS ved internationale kort, men det hjælper ikke ret meget på dankortbetalingerne.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)