Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angående indgående links fra fora

Side 1 ud af 14 (134 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Når I nu har fundet et lækkert forum, som har do-follow under bruger beskrivelsen, men ikke tillader links i signaturen.

Har jeg forstået det 100 % korrekt:

At jo flere svar du genererer via forskellige tråde, jo flere links peger på din profil som har et indgående link til din hjemmeside, så vil dette link blive styrket?

Mit andet spørgsmål er:

Hvor mange tråde opretter/svarer I på, før I føler at linket har nok værdi? Er det sådan at I bare opretter 1 og så er det det, eller bliver i ved med styrke dette link?

Jeg er nemlig nysgerrig omkring hvor meget det betaler sig at lægge af arbejde i linket i forhold til værdien den egentlig giver.

OG NEJ JEG VED AT MAN IKKE SKAL OPRETTE TRÅDE OG SVARE KUN FOR LINKETS SKYLD.

 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sasa

Selvfølgelig kan links i en forum give effekt, men det kan den generelle omtale også. Jeg synes ikke du skal lægge for meget krudt i linkbuilding fra fora. Dog kan det være glimrende til at få en side eller underside crawlet, hvilket flere også gør flittigt brug af herinde. Smile

Overvej at lægge energien i sociale medier i stedet. Og sørg for generelt at få såvel gode som "dårlige" links ind til din side i en frekvens der virker naturlig.

God vind med det!

Mange hilsner,

Mathias

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Tak for det.

Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg skal lægge energien mere i sociale medier, end at lave konkurrencer engang imellem og så poste nyheder.

Har du nogle forslag? 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det afhænger af i hvilket omfang, du bruger det. Benytter du såvel Facebook, Youtube, G+ og Twitter? Det "vigtigste" er at du får et stort netværk, således at hver nyhed du poster, spreder sig som den skal.

Gør en indsats for at være en resource, for at bidrage med noget, folk har lyst til at dele.

Husk også værdien linkbuilding uden links. Den er nemlig langt fra ligegyldig. Forsøg at få presse og græd ikke hvis du kommer igennem til en medie, der publicerer din pressemeddelelse online uden at lave et aktivt link, eller med et no-follow på det link de laver. Også her får du absolut værdi!

Se i øvrigt Morten Vadskærs gode blogindlæg om jagten på gode links.

Mange hilsner,

Mathias

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Sasa Kovacevic:

Hej Mathias

Tak for det.

Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg skal lægge energien mere i sociale medier, end at lave konkurrencer engang imellem og så poste nyheder.

Har du nogle forslag? 

Hej Sasa det hjælper alt sammen, men ifølge mine erfaringer så er linkbuilding ved at være en død sild :-)

og det er faktisk helt logisk fra google's side fordi, 1. webmastere med de sygeste skod sider du kan forestille dig kan bare bygge en masse links til dem selv også få en topplacering og 2. andre webmastere har også for meget kontrol over deres links.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++

Hvis jeg ikke skal linkbuilde hvad skal jeg så? :) 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

aktive skal du ikke være for linkes skyld med fordi du videre formidler en masse viden derved øger netværk, et stort netværk skaber venner og i sidste ende skabes kvalitet med et stort netværk være positive altid

selvfølgelige bliver  et godt trustlinks fra alle mulig steder en god værdi som amino.dk som giver en god viden videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Seo++:
Hej Sasa det hjælper alt sammen, men ifølge mine erfaringer så er linkbuilding ved at være en død sild :-)

Hva' er det for nogen erfaringer??? Dem må du da meget gerne dokumentere!!!

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Sasa Kovacevic:
Hvis jeg ikke skal linkbuilde hvad skal jeg så? :) 

Selvfølgelig skal du linkbuilde! Alt det du kan! Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 8 person

Seo++:

Hej Sasa det hjælper alt sammen, men ifølge mine erfaringer så er linkbuilding ved at være en død sild :-)

og det er faktisk helt logisk fra google's side fordi, 1. webmastere med de sygeste skod sider du kan forestille dig kan bare bygge en masse links til dem selv også få en topplacering og 2. andre webmastere har også for meget kontrol over deres links.

Er det noget du kan dokumentere?

Social media kan da manipuleres lige så meget som links kan, det er bare lidt andre strategier der skal tages i brug, men det ændrer ikke på man stadig kan manipulere en skodside til tops.Så med din logik skal Google også holde op med at se på social media så?

At fortælle folk at links til ens side er ved at være en død sild viser fint hvorfor man ikke skal lytte så meget til anonyme profiler. Det er så evigt nemt at sige alt muligt forkert man ikke skal stå til regnskab for fordi man er anonym og derfor kan sige alt muligt der er helt ude i skoven.

Side 1 ud af 14 (134 indlæg)