Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for et godt råd HURTIGT med hensyn til linkbuilding fra engelsk til dansk side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den situation, at jeg har fået nogle pagerank 8 backlinks som tak for en tjeneste. Linkene er fra Engelske sider, og mit spørgsmål er nu:

Vil jeg udnytte linkenes værdi hvis jeg linker til danske sider, eller vil det være helt tåbeligt ikke at bruge dem til de engelske?

Kan man linke på et keyword fra Engelsk til Dansk side, og forstår google betydningen af ordet når det er oversat, men fremkommer i en Engelsk tekst?

Vil jo helst ikke spilde mine links på noget som bliver værdiløst, så jeg håber nogen kan hjælpe!

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke... Selvfølgelig hjælper det. Jeg skal ikke kunne sige om det ville hjælpe mere med en dansk PR8 side. Det vil det givetvis, men har set masser af eksempler på at engelske links virker på danske sider.

Morten

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt fint at få de links til dit danske site. I den senere tid har jeg nærstuderet mine konkurrenters linkprofiler meget grundigt kontra deres placeringer bl.a. med SEOMoz, og der skal ikke være tvivl om at nogle virkelig gode links fra store internationale sider hjælper vanvittigt meget.

Bare få dem til din danske :)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)