Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pizza.dk - måske til salg!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Jeg har tidligere skrevet om opstart af dette domæne her på amino.

Jeg har været i besiddelse af dette domæne i mere end 10år, men grundet andre forretninger er der nok ikke tid til at gennemføre det projekt jeg har haft i tankerne.

Jeg overvejer at sætte domænet til salg. Prisen vil være afgørende for om jeg sælger eller ej.
Hvis prisen er for lav "hvad så dette end måtte være" vil jeg beholde det for at genoptage projektet på et senere tidspunkt.

Er der nogen her på amino der kan komme med bud på hvad en realistis pris for dette domæne vil være?

Jeg har uopfordret løbende modtaget salgstilbud som jeg gerne vil dele med jer, men jeg kunne godt tænke mig at se hvad i mener først.

Hvis nogen stadig er i tvivl så er der tale om pizza.dk


Mvh
Oscar
Kbh. K

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil bare sige, at hvis du overvejer at lave noget stort ud af det, vil jeg gerne hjælpe, til en meget billig pris, at realisere det. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk hvis du er interesseret.
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Som du selv ved, så er det et rigtigt godt domæne-navn, men det er jo heller ikke vigtigere med domæne-navnet end at et navn som just-eat.dk kan blive en succes. Hvis jeg havde planer om at starte et pizza-projekt op af en art, så ville jeg nok ikke betale mere end f.eks. 10.000 kr. for et godt navn, så ville jeg hellere finde et andet, og så bruge de penge på mit projekt (anden markedsføring eller noget). Omvendt er der sikkert andre mennesker derude, som gerne ville give op til 100.000 for det rigtige navn.

Håber du får en god pris eller et godt projekt ud af det.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Ud fra hvad du bekriver og min erfaring, skal du højst regne med 6 - 8000,- kroner.

 

Idag er der mange muligheder med et domæne navn, og der bliver stadig flere valgmuligheder osv. osv.

 

 

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.
tak for jeres svar indtil videre.
Jeg har modtaget bud på 4.500 Euro som det højeste fra et Hollandsk firma som er meget ivrige efter domænet.

6-8000Kr. mener jeg med min sparsomme erfaring er alt for lavt.

Det sidste domæne jeg solgte var et 2 bogstavs dk domæne til 35.000Kr. for 2 år siden.
Det skal siges at jeg ikke sælger domæner som forretning. Det solgte domæne var et jeg havde og blev kontaktet
af det firma der købte domænet.

pizza.dk er det første domæne jeg reelt sætter til salg "muligvis".

Er der nogen her der har erfaring med disse vurderinger eller er der steder man kan hendvende sig til som kan vejlede.

På forhånd tak


Mvh
Oscar

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Oscar,

Som de andre også er inde på, tror jeg ikke du skal sætte forventningerne alt for højt. Hvis man skal bruge et pizza-domæne kan man ligeså vel nappe friskpizza.dk eller superpizza.dk (eller noget helt tredje) og nøjes med at betale registreringsafgiften. Selvfølgelig er dit domæne mere attraktivt, men i sidste ende handler det jo om at vurdere hvor markedsføringskronerne skal smides. Medmindre man har et meget stort budget (og dermed har du en noget mindre målgruppe) hvor der er penge til alle aspekter, kan eksempelvis 35.000 kr. sikkert anvendes en del mere fornuftigt.

Det bedste du kan gøre, er vel bare at lade rygtet sprede sig, om at domænet er til salg. Du er jo godt i gang her, men opret evt. en auktion på QXL (selvfølgelig med en høj mindstepris) og få annoncer ind på diverse relevante sider. Det kan være du er heldig at Jubii vil konkurrere med Just-Eat eller at en excentrisk samler lige kaster sig frådende over dig, men det kommer nok mest til at handle om held.

Apropos held, så held og lykke herfra... :)
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-05-2007 14:31:36
Forfatter: Oscar1
Hej igen.
Jeg har modtaget bud på 4.500 Euro som det højeste fra et Hollandsk firma som er meget ivrige efter domænet.


Hvis du har et bud på 4500Euro så tag det.

Alternativt kan du, som også Jakob nævner det, sætte domænet på auktion, lave så meget buzz som overhovedet muligt og så bare lukke øjene og håbe på at et højt bud ruller ind.

mvh
kristian

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er da interesseret da jeg oså har just-pizza.dk

 

Hvor mange unikke besøg er der om dagen?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Skriv til det Holandske firma og sig at du oprindeligt selv havde store planer med domænet, du vil lave en stor dansk Pizza portal og du er faktisk ret langt  proceduren allerede, men hvis de meget gerne vil eje domænet er du intresseret i at sælge det for 7.000 Euro. Så venter du på deres modsvar som sikkert vil lyde på et sted mellem 5 og 7.000 Euro, og så siger du ja tak til det efter et par dages betænkningstid og en snak med din "projektleder".

Jeg syntes ihvertfald ikke du skal gå under 30k ... jeg syntes domænet er rigtig godt, kort og kontant. Rigtigt godt hvis man skal lave en pizza portal som f.eks. just-eat.dk , normalt siger jeg at domæne navnet er ligegyldigt da de fleste idag finder din side via en søgemaskine, men med så korte og kontante domænenavne mener jeg det er en anden sag.

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej McSolutions,

Det var faktisk mere eller mindre havd jeg gjorde.
Jeg gav dem blot en fast pris på 6.500E og de accepterede efter en 3 dages tid.

Så nu er det blot papirarb. der er tilbage og så er pizza.dk Hollandsk ejet....

Det kunne godt se ud som om at just-eat nu får konkurrence i DK da dette firma har store pizzaportaler i hele europa.

...tak for de gode råd.

Mvh
Oscar

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)