Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LOGIN knap

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

 

For lige at lægge kortene på bordet med det samme: Jeg er slet ikke særlig teknisk - og har slet ingen erfaring med det jeg prøver at lave!

Men jeg prøver alligevel.

 

Lige en kort update på situation:

jeg har en webshop hos Dandomain som er en ren B-2-B løsning.

Hele webshoppen er lukket fra "forsiden" med B2B login siden og lige nu virker det som sådan fordi jeg har gjort al grafik fra Søgefeltet, Kurven, produkt menu etc. hvid eller har deletet det.

 

Men jeg vil gerne have lidt mere grafik på siden og det kan ikke lige lade sig gøre uden at min "login forside" ser åndsvag ud med tomme grafikker.

 

Så jeg prøver nu selv at lave en login side som jeg regner med at få på min webshop - således at jeg ikke skal bruge den skabelon Dandomain har lavet.

 

Problemet lige nu er to-delt

 

1) jeg vil gerne have en lidt pænere login knap end den som kommer frem default når jeg skriver:


<input class="SubmitButton_B2Blogin" type="submit" name="submit" value="Login" size="15">



Er det muligt??

 

2) Hvordan får jeg flyttet den dumme login knap ned hvor den skal være på min side?

 

Jeg bruger programmet CoffeeCup - og egentligt mest kun den version som skulle være for dummies "drag & drop" - men login knappen den vil sørme ikke flytte sig fra toppen af højre hjørne.

 

HVordan får jeg den flyttet på plads?

 

............... er der nogen som forstår mit lille problem som kan hjælpe??

 

På forhånd tak

Camilla

 

 

 

 

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
.... er der slet ingen som kan hjælpe?
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil da gerne hjælpe.. Kan du ikke sende din forside fil til jtp (a) jtpdevelopment.dk

 

Så vil jeg gerne kigge på den..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)