Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Login til plesk kontrolpanel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
hej aminoere

 

er der en derude der kan hjælpe, skal have lavet et login script til en hjemmeside. er lidt på bar bund på dette område og ville væer fint hvis der var nogle der kunne hjælpe derude )

 

Mvh

Johan

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det en fejl at der står Plesk kontrolpanel i overskriften? :) kan ikke umiddelbart forstå hvordan Plesk kommer ind i dit spørgsmål nemlig.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Johan, hvilke sprog skal det skrives i og skal det kobles sammen med Pleas, eller er det bare en bøf det kom med i emnet?
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
skal bruge det til at man kan logge ind via en hjemmeside og kommer ind på sit plesk kontrolpanel. man indtaster det normale brugernavn og password på siden og ved at indtaste det skulle man kunne komme direkte ind på sit plesk panel, hvilke gør at jeg kan drage mere nytte af plesk panelet frem for jeg skal til at se på et nyt system.

 

siden er koden i php og det skal dette script også være i

 

Mvh

Johan

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal lige være sikker, men ved min hoster benytter jeg mig også af plesk, og som kunde logger jeg da bare ind i plesk helt egen login, også kan jeg se de ting jeg råder over osv.

Men det vil du ikke have eller hvordan skal det forstås siden at du vil have programmeret et nyt login modul/script?

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil kan jeg godt kigge på det og måske give dig en fornuftig pris.


Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
det jeg tænkte på var en måde at kunne udnytte de ting plesk indeholder men på en måde integrere dette i en løsning sammen med en hjemmeside :)
Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)