Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp jeg skal bruge en webdesigner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem kan du anbefale?

 Send gerne denne søgning til en god webdesigner / programmør du kende.


Jeg har ofte forskellige design og web programmerings opgaver. Jeg er på udkig efter en eller flere nye samarbejdspartnere. Til både små og mellem store opgaver.


Lige nu står jeg og mangler en, der kan hjælpe mig med opbygningen af en ny webshop.


Jeg regner ikke med, at det burde være nødvendigt at skabe shoppen helt fra bunden. Det burde være muligt at bygge på en eksisterende løsning.


Hvilken løsning der skal vælges er noget vi finder ud af sammen.


En vigtig forudsætning for at vi kan få et godt samarbejde er at du kan tale almindelig menneskesprog.
Jeg ved noget om salg og markedsføring. Men selv om at jeg har ejet mange sites og rådgiver selvstændige i hvordan de opnår meromsætning både on- og offline, ved jeg absolut intet om design, programmering osv.

 

Det er ikke vigtigt for mig om webdesign er dit daglige job eller om det noget du gør i din fritid.
Men jeg forventer at du kan lave de ting du lover, og er god til det.

Selvfølgelig forventer jeg også at du overholder de deadlines som du selv er med til at fastsætte.

 

Hvis du mener at du selv kan eller kender en der kan så lad mig høre fra dig.

 


Rasmus


 


 


 


 


Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal da være velkommen til at kontakte os. Vi er givetvis ikke de billigste i branchen, tilgengæld så kan vi klare stort set alt vedrørende programmering.

Forresten en lille detalje, vi arbejder kun i vores eget system, der er sådan en helt masse ting med at vi selvfølgeligt har det bedste cms der findens og noget med noget ansvar for at systemet fungere, vi er ikke så vilde med at binde os op på noget som andre har lavet.

Mvh Peder
psj@taketwo.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus.

Vedr. http://www.amino.dk/view.asp?topicID=15703

Du må meget gerne kontakte os.
Så kan vi finde ud af noget.

Mail: kch@itechnic.dk
Tlf: 28 91 27 36

Mvh.
ITechnic
Kasper Christjansen & Mads Agersten


www.nfdesign.dk

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg kan se på din profil at du bor i Hillerød, jeg har kontor i Helsingør så vi kan mødes en dag og få en snak om et muligt samarbejde.
Til dagligt udvikler jeg webløsninger af mange forskellige typer, eks. Webshops,  clean business cms  løsninger m.m.

Jeg kender en god freelance webdesigner i Hillerød hvis det er, hun laver primært design og content opsætning.

Skriv gerne til min mail eller ring, se under kontakt www.propelcom.dk

mvh
Thor

 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
 Tak til alle de svar jeg har fået både både her i tråden, PM og direkte mails.

 

Jeg gennem ser alt, og vende tilbage, men forvent der går en uges tid.

 

Jeg vil gerne høre fra endnu flere.

 

Jeg syntes mange af jer laver noget rigtig pænt arbejde.

 

Og  lige for god orden skyld der er ikke nogle som kommer under overvejelse uden af havde sendt referencer.

 

Se frem til at høre fra jer.

 

Rasmus

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare for en god ordens skyld. Du kan se vores referencer på hjemmesiden (www.taketwo.dk)
Såfremt du gerne vil se flere kan vi nok godt finde ud af det...

Mvh Peder

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg programmerer i PHP og arbejder sammen med en designer. Foruden at levere et godt stykke arbejde giver jeg en fordelagtig pris.

MVH Adam

Kontakt mig på bratsch@ofir.dk
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
 igen tak til de svar jeg har fået.

 

Jeg er ved at se alle referencer igennem. Hvis du allerede har sendt mig en mail og nu er kommet i tanke om noget jeg også lige skulle havde set, så er tiden til at sende nu.

 

Hvis du ikke har sendt en mail men, mener at det er dig eller dit firma jeg skal bruge fremover, så er det også tiden til at komme ud af busken.

 

 

Rasmus

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener helt klart at vi er de mest oplagte. Vi arbejder på den måde, at du beder os om at lave et udkast til designet. Er du tilfreds fortsætter vi samarbejdet. 

 

kontakt mig på bratsch@ofir.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)