Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel men hvilken

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer jeg er igang med et forum. Det er kodet i php også indgår der flash banner - jeg har læst mig til jeg skal holde mig fra one.dk pga. dårlig service - Det er ikke lige mig hvis der skulle opstå problemer. Jeg vil kunne snakke med dem uden at få et arrogant svar langet i smasken.

Det primære brug er debat dog bliver der også postet billeder derinde.

Har jeg brug for mere end 1gb hotel .


Håber i kan hjælpe mig  - jeg ved endnu ikke hvor mange brugere der kommer på siden. Jeg har skabt et nyt koncept om det vil holde viser tiden.


Mvh. René R. Jørgensen

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene,

Du kan se en liste over ca. 200 danske og udenlandske webhosting udbydere på www.hostdomain.dk

Håber der er noget at hente for dig der :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg siger tak og bukker pænt.

Nogle i vil foretrække da jeg bestemt ikke er inde i webhotel.


Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan varmt anbefale wannafind.dk. Høj kvalitet til fornuftige priser, har brugt dem ca. 5 år.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Inden for php-verdenen har jeg hørt meget godt om pil.dk
Vi arbejder ikke selv med php i firmaet så det er kun en anden-hånds anbefaling, men vi benytter os af deres søsterselskab quickpay.dk og dem er vi glade for.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Så det er egentlig hip som hap hvilken hotel jeg vælger?
Jeg skal bare holde mig fra One.dk ?

Hmm er der bedre service ved de små hoteller da de har mindre at tage sig til? Eller skal jeg til et stort hotel hvor alt bare klapper perfekt.

Jeg skal både have web hotel og domæne idag og jeg vil helst have det rigtige fra start af.


Mvh.

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil anbefale http://www.webhosting.dk/ eller http://www.surftown.dk/ sidst nævnte har ikke god service samt dårlige svartider hvis du vælger den privateudgave, men vælger du erhvervspakken er det ok, fordelen ved surfttown er at de tilbyder central styring af mange domæner på samme tid, hvilket kun er den fordel hvis du har mange domæner. Ellers skal du se på webhosting.

 

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
wannafind.dk plejer at levere god service, men hvis økonomien ikke spiller den store rolle så vil jeg til hver en tid anbefale pil.dk. Jeg har hidtil ikke fundet noget der bare kommer tæt på hvad angår service og responsetider.
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dan

Jeg tror bestemt ikke jeg har brug for erhvervspakken mine behov er jo bare til et alm forum dog er det en ny en af slagsen som ikke har været oppe.

Morten

Jeg har lige kastet et blik over pil men det ser da ikke særlig proff ud men det kan jo snyde . :)
Prismæssigt hvad ligger man på der .

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Lad dig endelig ikke snyde af deres website - det er ikke fuldt af flotte farver og ting der siger blip. Til gengæld er deres service i top. Hvis man har et problem og skriver til dem, så får man et brugbart svar.

 

Tror nok du kan finde deres priser under produkter -> webhotel.

 

Der var en som anbefalede surftown - jeg har været der og var bestemt ikke tilfreds med hverken svartider eller service.

 

Pil er lidt dyrere, til gengæld har de et godt produkt.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)