Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel men hvilken

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Pil> 900kr. pr. kvt. er da dyrt for at få MySQL og PHP?

 

Du bør måske lige kaste et blik på http://www.webhosting.dk/ de er billige og så sidder de direkte på dixen (Danish Internet eXchange point).

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes Dan har fat i noget 900,-  jeg er jyde så det må kunne gøres billigere og med nogenlunde samme service.

Dan den side du linkede til 22,- kr. pr. månede virker MEGET billigt for 5gb ?

Hvordan kan det hænge sammen med det andet til noget ala 300,- kr. pr. månede ?

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Og hvad så hvis de sidder direkte på dix''en???
Synes det er et tåbeligt salgsargument firmaer bruger...
Det betyder nemlig intet for hastigheden... det er sjældent jeg ser data komme forbi dix''en... da mange ISP''er har en peering imellem sig.
Og man husker nok dix''en som dem der glemmer der osse skal strøm til før det virker...

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Ken hvad betyder det du snakker om for almindelige dødelige.

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
At det intet betyder for hastighed o.s.v... :)

btw. kig på netplads.dk
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-05-2007 12:29:17
Forfatter: Dan Larsen

  ...og så sidder de direkte på dixen (Danish Internet eXchange point).




Underligt kvalitetsstempel?
Som jeg forstår den danske del af internettets opbygning så er DIX'en nok knudepunkt, men der er mange alternative ruter gennem ISP'ernes strukturer. Dertil er det ikke muligt at "sidde direkte på DIX'en", men kan nærmest være et hub derfra.

Firmaet som bruger dette som deres primære salgsargument lever i en kedelig fortid. Som jeg ser det, er der langt vigtigere krav til en webhost; så som professionelt hostingcenter med redundant strøm, fiber, reservedele, uddannede teknikere, brand- og tyverisikkerhed, god og hurtig support etc, etc...
Just my small minded opinion :-)

Edit; det kan man bare se, Ken var hurtigere end mig :-))

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
"salgsargument" nu er det ikke mit firma!!!!!! men der er nu forskel på, om man bliver hosted fra en garage i rødby eller fra stort datacenter.

Men hvis dette her ikke betyder noget :
"The DIX has a full no-break powersystem with battery backup for about 15 minutes and a diesel generator to supply the entire building with power in the case of failures in the power grid."

Se: http://www.webhosting.dk/tekinfo.php nederst på siden.



Jeg vil tro at de er billige fordi de har en stor mængde og har nogle meget automatiseret løsninger. Jeg har været kunde hos dem og der var der igen problemer, jeg mener bare ikke at man skal betale mere end højst nødvendigt.





Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-05-2007 13:03:40
Forfatter: Dan Larsen
''salgsargument'' nu er det ikke mit firma!!!!!! men der er nu forskel på, om man bliver hosted fra en garage i rødby eller fra stort datacenter.

Men hvis dette her ikke betyder noget :
''The DIX has a full no-break powersystem with battery backup for about 15 minutes and a diesel generator to supply the entire building with power in the case of failures in the power grid.''




Jeg vil tro at de er billige fordi de har en stor mængde og har nogle meget automatiseret løsninger. Jeg har været kunde hos dem og der var der igen problemer, jeg mener bare ikke at man skal betale mere end højst nødvendigt.



Var nu heller ikke ment som en personlig kritik
Ville blot komme med input om at det at "sælge" på at man er tæt på DIX''en nok holdt dengang internettet var nyt og usikkert. I dag har udbyderne/ISP''erne som Ken beskriver en intern struktur som sikrer en nærmest total decentralisering af internetforbindelserne. Man kan altså ikke bare bombe et sted og ligge den danske del af internettet ned :-)

> jeg mener bare ikke at man skal betale mere end højst nødvendigt
Tildels enig... jeg prioriterer kvalitet frem for prisen. Jeg vil kunne ringe til mine leverandører 24/7 og vide (ikke forvente med vide) at de påbegynder fejlrettelser med det samme. Sådan noget får man ikke billigt. Sandsynligvis sker der intet, for når man alligevel er i den kvalitetsklasse så er alt ofte "lidt bedre", men jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at vores hostingleverandør, Netgroup, lever op til den aftale vi har med dem omkring uovertruffen kvalitet.

Mange kan sikkert leve med mindre, men jeg ser det som vigtigt at man tænker konsekvenserne ved worst case senario igennem. Pris, kvalitet og service hænger i 9 ud af 10 tilfælde meget godt sammen.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Puha der er godtnok meget jeg ikke ved må jeg sige. Troede egentlig jeg vidste det man skulle men åbenbart ikke.


Jeg søger efter et hotel med så mange gb så muligt til en ordenlig pris hvor service også skal være der. Det med en 24/7 behøver jeg ikke . De skal bare levere stabil hosting til mig - det er alt.


One.dk har det med at "hoppe" af nogle gange ved jeg.

Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Netplads.dk er fra samme firma som GratisDNS.dk og der er service og oppetid i toppen...
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)