Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udlejningsejendom købes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg søger en udlejningsejendom eller flere, ejendommen må meget gerne være i dårlig stand og trænge til en kærlig hånd, jeg er selv uddannet elektriker og tømrer så renoveringen klare jeg selv.

jeg kommer selv fra fredericia, har en udlejningsejendom i koldin, og søger ligeledes noget i "området"

Fra Middelfart
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Living de Lux Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en ejendom i Middelfart med 2 lejlighedder, måske du vil komme forbi og se den og komme med et bud ? Den trænger til en kærlig hånd og lige nu er der ingen lejere i huset ( Da jeg selv bor i huset ). Men den har før været lejet ud og det er MEGET nemt at leje ud i Middelfart :)

Du kan ringe til mig på 22 82 36 40 hvis du vil høre nærmere.

Mvh

Jimmi

Fra Middelfart
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Living de Lux Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere salg opstilling på huset og en helt ny tilstands rapport som jeg kan sende, glemte jeg lige at skrive :)

Tilmeldt 19. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Fra  CA EJENDOMME Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en udlejningsejendom med 3 selvstændige lejligheder til salg/bytte
Udlejningsejendom bestående af 3 selvstændige lejligheder, med køkken og badeværelse. Alle lejlighederne er udlejede. Den årlige lejeindtægt er 165.000,- + forbrug. Alle lejlighederne er renoverede indvendigt men der mangler at blive skiftet vinduer og døre. Ejendommen sælges med nye vinduer overalt samt facaderenovering. 
Beliggende på stor grund, i mindre landsby miljø (Hyllinge), nær skole og indkøb. ca. 15 km fra Næstved.
Til Salg/Bytte med andet i værdi.
Pris 1.475.000,-

Du kan kontakte mig på 22 78 15 23

Mvh

CA Ejendomme

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)