Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com - hvad ellers?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg er igang med at starte en webshop op. Jeg havde egentlig en plan om at finde mine varer på www.alibaba.com, men så så jeg dette: http://www.trustpilot.dk/review/www.alibaba.com

Wow! Det tør jeg ikke helt rode mig ud i... Er der andre alternativer? Altså jeg mener, billige ting, måske bare fra Europa i stedet?

Jeg har læst de andre tråde herinde omkring samme emne (nok ikke alle, men dem jeg lige kunne finde :) ), men blev desværre ikke klogere. Håber I kan hjælpe mig :)

Mange hilsner

Michelle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebay og Amazon er troværdige :)

iOffer, Alibaba og de andre østsider, der skal man passe på, da de fleste varer derfra er falske.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange gode leverandører på alibaba, måske spørgsmålet skulle hedde, kender du gode og stabile/ærlige leverandører på alibaba :)

Jeg ved flere herinde har brugt siden med succes, men man kan jo altid komme galt afsted ved en handel :)

Har du søgt efter andres erfaringer ?

/mikkel

Security

Fra Århus
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:

Ebay og Amazon er troværdige :)

iOffer, Alibaba og de andre østsider, der skal man passe på, da de fleste varer derfra er falske.

Det har du ret i :)

Tak for dit svar :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Alibaba er blot en "købmandsside", hvor en række leverandørerer sælger deres varer igennem. 

Alternativt kan aliexpress.com anbefales 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde det nok hedde i stedet ja! Det har du helt ret i. 

Jamen jeg synes bare de dårlige erfaringer overskygge de gode, når jeg har læst erfaringer omkring handel derinde. Derfor blev jeg lidt nervøs. Men det er rigtigt at man altid kan komme galt afsted - jeg prøver blot at tage mine forbehold så sandsynligheden måske mindskes :)

Articoli.dk - tilføj link:

Der findes mange gode leverandører på alibaba, måske spørgsmålet skulle hedde, kender du gode og stabile/ærlige leverandører på alibaba :)

Jeg ved flere herinde har brugt siden med succes, men man kan jo altid komme galt afsted ved en handel :)

Har du søgt efter andres erfaringer ?

/mikkel

Security

Fra Århus
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ved jeg godt at det er :) Jeg har muligvis formuleret spørgsmålet forkert.. Mine alarmklokker ringede bare fordi så mange havde dårlige erfaringer med forskellige sælgere.

Har faktisk kigget på aliexpress.com - har du erfaringer derfra? :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)