Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flotte butiksløsninger i osCommerce

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

 

Du rammer lige præcis mine tanker omkring osc.

 

Jeg har i et andet indlæg søgt efter en weddesigner/programør fordi jeg skulle havde lavet en ny webbutik.

 

Men det er nu vokset til 3 shops, alle 3 nogle som der vil blive brugt mange resurcer og markedsføringskroner på, så den løsning jeg vælger skal sidde i skabet første gang.

 

Alle siger brug osc, men jeg syntes næsten alle de osc butikke jeg ser er lidt for "billige" i udsenet.

Jeg syntes at langt de fleste er meget kubistiske (kasse løsninger), som du siger man tænker med det samme osc.

 

Jeg kan også se en fordel i at kunder alle kende layoutet fra andre butikke, men holder jeg det op mod hinanden er jeg nok mest til et nyt og elegant design.

 

 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tør godt svare på Kurts vegne, det er en oscommerce.

Det ses blandt andet hvis du vælger at ligge en vare i kurven og gå til kassen.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du står og skal have udviklet noget konkret, så ville jeg henvende mig til et par bureauer der kender Oscen godt, det kunne være hos Kurt, eller for den sags skyld hos os. (Venio )

 

Tag et møde og diskuter designet igennem, for så er der efter min overbevisning meget få begrænsninger, hvis overhovedet nogen.

 

Du kan også gå den anden vej rundt og henvende dig til en designer der ikke har styr på oscommerce og få udviklet et shopdesign, hvorefter du henvender dig til nogle der har styr på oscen, så kan det sagtens implementeres.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej Martin

 

har sendt dig en PM

Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt anbefale Venio.



 



Tillader mig også at vise vores lille shop frem i den sammenhæng  www.lysthulen.dk



 



Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for anbefalingen Johan, det skal dog siges i denne sammenhæng at lysthulen ikke helt er en oscommerce men en creloaded som vi valgte at gå ud fra i samarbejde med Johan.

Skovkjer - jeg har sendt en pm tilbage, da jeg ikke kunne få fat på dig på telefonen.
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er korrekt at det er en osCommerce-løsning. Kunden ønskede at beholde opbygningen i kurven og kassen som den var i osCommerce. Tak for anbefalingen, Martin :)


EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå ja det er da rigtigt - havde jeg helt glemt. Interfacet og basis er jo meget det samme.

Nu da jeg har nævnt det så er her info om det blot hvis der er et par der sidder og undrer sig over hvad det var. http://www.creloaded.com/Shopping_Carts/c30/index.html




CRE Loaded
6.2 combines a horde of powerful features into one stable eCommerce shopping cart & online store application. Building on the capabilities of the widely accepted osCommerce package, CRE Loaded takes something good and makes it GREAT. Your eCommerce Empire deserves no less! Our Open Source eCommerce shopping cart system is ideal for any size business, whether you have already attained Global Supremacy or are just launching your Insurrection against the Powers that Be.



Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sætter gerne en fin og flot løsning op i CREloaded :-))

 

Jeg har også sendt dig referencer da du oprette tråden Rasmus.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)