Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Båndbredde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg overvejer at købe et webhotel hos en udenlandsk udbyder. Modsat mange af de danske udbydere, byder denne ikke fri trafik. Der tilbydes 300 GB fri trafik om måneden. Er det meget, hvis man ser det i lyset af at der skal hostes en almindelig hjemmeside med almindelig grafik. Ikke kæmpe billeder og downloads etc?

Hilsen
Kim Andersen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja så er 300 GB meget..

 

de danske firmaer som tilbyder fri trafik tilbyder i virkeligheden max. 50-100 GB .. så ja 300 GB er meget, og jeg er sikker på når du ikke har mange billeder at du slet ikke får brugt 25 GB trafik

Fra Herning
Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer meget an på, hvor mange besøgende du har på dit website. Hvis det er helt nyt og ikke har den store mængde besøgende, så bliver det som magle nævner svært at komme op på 25 GB om dagen. Jeg vil skyde på du skal op på nogle tusind besøgende om dagen (selv med mange billeder) for at bruge så meget trafik. Som magle også skriver så er "fri trafik" i Danmark også tit begrænset når man læser det med småt, men det er sikkert også de færreste kunder der når den grænse.

Mht. udenlandske udbydere vil jeg anbefale dig at kigge forbi http://www.mediatemple.net. De er meget brugt og meget roste rundt på forskellige forums. Jeg har selv haft et webhotel hos dem et par måneder nu, og jeg må indrømme jeg sjældent har oplevet så god service - man har svar fra deres support på 20-30 min i de fleste tilfælde. Der er også rigeligt med plads / båndbredde på deres forskellige hoteller til billige penge, så bestemt værd at kigge nærmere på.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-05-2007 20:00:56 Forfatter: Bocker Det kommer meget an på, hvor mange besøgende du har på dit website. Hvis det er helt nyt og ikke har den store mængde besøgende, så bliver det som magle nævner svært at komme op på 25 GB om dagen. Jeg vil skyde på du skal op på nogle tusind besøgende om dagen (selv med mange billeder) for at bruge så meget trafik. Som magle også skriver så er ''fri trafik'' i Danmark også tit begrænset når man læser det med småt, men det er sikkert også de færreste kunder der når den grænse.

Mht. udenlandske udbydere vil jeg anbefale dig at kigge forbi http://www.mediatemple.net. De er meget brugt og meget roste rundt på forskellige forums. Jeg har selv haft et webhotel hos dem et par måneder nu, og jeg må indrømme jeg sjældent har oplevet så god service - man har svar fra deres support på 20-30 min i de fleste tilfælde. Der er også rigeligt med plads / båndbredde på deres forskellige hoteller til billige penge, så bestemt værd at kigge nærmere på.

 

Bare lige til info så mente jeg 25 GB om måneden... 25 GB om dagen, så skal du have over 10.000 besøgende om dagen sådan cirkus, og det er hvis man har mange billeder.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
som der bliver skrevet, 300 gb (10 om dagen) er meget til en almindelig hjemmeside...

 

så det kan du roligt vælge :) jeg vil til en hver tid selv vælge en løsning med en begrænsning på i stedet for uden, man får hvad man betaler for

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)