Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside til nyt firma

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har startet et nyt firma, og jeg skal selvfølgelig have en hjemmeside. Desværre er der sket det, at jeg har været i kontakt med en leverandør, faktisk en der er ret synlig her på Amino, som ikke rigtig får fulgt op på tingene. Faktisk er han er helt holdt op med at svare, både på telefon og mail. Det siger næsten sig selv, at siden er vigtig for mig.

 

Derfor er jeg nødt til at give opgaven videre. Siden skal bl.a. indeholde en kalender hvor det er muligt at booke os til opgaver, samt se om en given dag er ledig. Og selvfølgelig CMS.

 

Da han allerede har gjort indhug i budgettet, er der ikke ubegrænsede midler tilbage.  

 

Jeg har en ret præcis idé til udseendet.

 

Håber på kvalificeret hjælp!

 

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

jeg vil gerne hjælpe dig,

du skal få en ekstra god behandling og en barberet pris....
Så vi kan få dig i godt humør igen.

kontakt mig på info(snabel-a)adweb.dk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en trist erfaring du har gjort dig, men jeg skal da gerne forsøge om jeg kan hjælpe dig igang til en fornuftig pris.

 

Fang mig i næste uge på telefonen, eller mail mig dit telefonnr. så tager vi den derfra.
Du finder kontaktoplysninger på min hjemmeside hvor du også finder udtalelser fra et par enkelte af mine kunder samt naturligvis nogle referencer.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

Det er en rigtig skidt situation at komme i, specielt som nystartet. For min skyld burde den slags virksomheder/profiler bliver nævnt herinde, så der ikke er flere der hopper i den slags huller. Ville da ihvertfald selv sætte stor pris på at blive advaret hvis jeg var på vej til at handle hos den samme virksomhed.

Hvis det har interesse har vi også et CMS system hos MarketIT, som vi i øjeblikket kører Amino tilbud på. 999,- for et års CMS, hosting og domæne.. men send mig en mail så finder vi ud af noget.



Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt en PM:)

Mvh.
Kasper Christjansen
ITechnic

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

 

Mange tak for alle de henvendelser jeg har fået. Det er jeg glad for.

Der er sket det i sagen, at ham der oprindeligt havde påtaget sig opaven er dukket op igen. Han har lovet mig at han gør alt hvad han kan for at få siden færdig hurtigst muligt.

Jeg har besluttet at give ham chancen for at fuldføre projektet. Går det ikke efter planen vil jeg vende tilbage til jer.

Håber på jeres forståelse

 

Jakob

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det hjælper åbenbart at offentliggøre at man er utilfreds
Fra KBH
Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)