Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung pige vil gerne starte virksomhed.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en drøm om at være iværksætter. Er der måske nogen der kan fortælle lidt om dem selv, skrive hvad de tjener penge på, hvordan de nåede til toppen, deres oplevelser som iværksætter osv.? Jeg er åben overfor alle inputs og vil læse alt med den dybeste interesse.

De bedste hilsner

Emma

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emma.

Det er også en dejlig drøm, men endnu dejligere når den så sker og du kommer af drømme sporet :).

Dennis Pedersen 25år elsker ture på stranden <<< haha dating.dk :).

Ej spøg til side. Jeg arbejder indenfor online markedsføring, affiliate marketing, samt permission marketing :). Det er hårdt at komme frem, men holder man kold vand i blodet så skal der nok ske noget godt. Med den rette idé og den rette drive, man skal virkeligt brænde for det ellers går man død hurtigt og hopper af toget :).

Hvordan kom man til toppen?

Er langt fra toppen, er kun lige kommet op fra jorden :). Men her er skønt, bor lige nu i Spanien hvor jeg dagligt laver det som jeg elsker. Kan sige at jeg bliver klogere og mere arbejdsom hver eneste dag. Har taget 7 år, men har også være fordi at jeg har fjantet meget rundt og tabt sight of the target så at sige :).

Så det er bare med at komme igang, dog skal man også passe på at komme igang for hurtigt. Gennemtænk din idé/er, test markedet, eventuelt finde en makker hvis nødvendigt.

Håber det hjalp.

Dennis Pedersen

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Dennis Pedersen 25år elsker ture på stranden <<< haha dating.dk :).

Haha :D

Tak for svaret Dennis, det må være lækkert sådan at rende rundt i Spanien og lave det man er bedst til! Ønsker dig held og lykke med det hele :)

De bedste hilsner

Emma

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt! Jeg er selv 13. og jeg har startet en webshop for 2 måneder siden :-)

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes også forskellige former for iværksætter netværks grupper som man kan netværke med samt få inspiration af. :)

Jeg skal faktisk også snart melde mig ind i en : )

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emma! :-)

Det lyder lidt som om at du kun er interesseret i hvad man kan tjene hurtige og mange penge på. Jeg savner lidt at høre omkring hvad du vil lave i dit firma, hvad du vil gøre for at nå til tops osv.

Held og lykke med dit projekt! 

Ha' en super dag! 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Super fedt! Jeg er selv 13. og jeg har startet en webshop for 2 måneder siden :-)

Super fedt! Håber du får succes med din webshop!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Awais Sharif:

Der findes også forskellige former for iværksætter netværks grupper som man kan netværke med samt få inspiration af. :)

Jeg skal faktisk også snart melde mig ind i en : )

Du må gerne skrive hvad det er for nogle netværksgrupper du kan anbefale over pm ;)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Emma Thue:

Dennis Pedersen:
Dennis Pedersen 25år elsker ture på stranden <<< haha dating.dk :).

Haha :D

Tak for svaret Dennis, det må være lækkert sådan at rende rundt i Spanien og lave det man er bedst til! Ønsker dig held og lykke med det hele :)

De bedste hilsner

Emma

Takker, men som sagt har det taget 7 år.

Ja ville faktisk også godt vide hvad du vil indenfor i forhold til at være iværksætter?. Hvad er dine idéer og hvor langt er du i din proces?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe,

Tak for svar, men det er ikke det jeg vil opnå med dette indlæg. Ville bare høre hvad andre brugte deres tid på. Småt eller stort, jeg lytter med interesse til det hele! Desuden vil jeg hellere lave noget jeg har lyst til, og tjene 10.000, end at lave noget jeg ikke orker eller synes er kedeligt, og tjene 20.000 :)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)