Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IQmedier nede?

Side 4 ud af 9 (90 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Sidste nyt jeg fik af vide var at deres system er nede og de skulle komme op i løbet af idag...

Jeg syntes stadig at det er 100 % iorden at Dennis spørger som han gør nu hvor de ikke har informeret deres publishere omkring problemet.

Det er ikke vores ansvar at skulle ringe eller selv følge op på hvad der sker.. Det er udelukkende i firmaets egen interesse og især ovenpå Adfair sagen at de måske med det samme sendte en partnermail så spekulationer kunne undgåes.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor fokuseres der ikke på sagens kerne - Der er en samarbejdspartner der har været nede nu i 2 dage uden nogen kan få noget at vide - som sagt det lugter når der ingen respons kommer fra dem og da mange har rigtig mange penge i klemme er det forståeligt at de reagerer...

Så fokus på emnet og hjælp hinanden med at finde troværdige oplysninger omkring den manglende hjemmeside og manglende respons fra iq medier...

Så kan diskutionen eller diktationen om hvilke ord der må bruges tages i en anden tråd...

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også hørt fra flere medarbejdere fra IQ Medier, de har arbejdet på højtryk hele natten og er endnu igang, med at fixe deres servernedbrud. - og burde være oppe asap (idag, hvis alt går vel)

Der ikke snakke om konkurser eller andet. Men kan da godt forstå folk har deres tvivl. Men nu skal man også huske, at forskelle ejere/konkurrenter, også er gode til smide brænde på bålet desværre. Synes jeg selv er usmageligt..

Men skidt er det, og de burde klart overveje - at sende ud, til deres brugere med en besked.
Men kan jo også være svært, med et servernedbrud, har man lige adgang til det? Hvem ved... :o)

Pøj pøj IQ, håber se jer online snarest, så vi kan lave penge.


 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom:
Så fokus på emnet og hjælp hinanden med at finde troværdige oplysninger omkring den manglende hjemmeside og manglende respons fra iq medier...

Præcis Tom, lad os hjælpe hinanden. Sjovt nok er IQ medier også iværksættere, men da de ikke er på amino.dk, behøver vi ikke hjælpe dem? At skabe rygter m.m. ved at skrive konkurs, hjælper ingen. 

Her kan I se hvordan det gøres: http://www.amino.dk/forums/t/152488.aspx

Så ja, lad os hjælpe hinanden, også IQ medier. 

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu må du meget undskylde Brian - 

Hænge firmaer eller personer ud ? Jeg tolker dette indlæg fra Dennis så et spørgsmål til andre der måske kunne vide noget. Jeg mener IQmedier er ikke engang kommet op endnu ?

Og der er ikke blevet givet nogen form for information til deres kunder.

Kan ikke se at firmaet er blevet hængt ud i nogen sammenhæng, men vil da klart selv hænge dem ud for dårlig service, mener det er på sin plads at oplyse dine kunder om hvad der foregår!!! 

/Thomas 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med svar, selv dem som er lidt mere negative end andre ;).

Om de har adgang til deres mails eller ej, er ikke pointen. Svar kan man altid få ud f.eks. på Amino eller på Facebook, twitter og mange andre medier :). De vælger at lade vær, hvilket for mig viser ligegyldighed :).

Du må gerne rende rundt og skrive at e-mazing er gået konkurs, hvis du syntes det er komisk. Men nu var det sådan at jeg skrev det som et spørgsmål på grund af at de selv havde været ude og skrive om det :). Derfor virkede det for mig underligt at siden bare gik ned sådan, uden nogen informationer.

Thomas har selv ringet til dem mange gange før uden svar, så hvis du kan komme igennem hver gang, må du have et magisk touch :). Ringer ikke for at møde ingenting :).

Hvem siger at de ikke var gået konkurs?. Der stod ingenting nogen steder om hvad det kunne være :).

Brian var ikke en fejlagtig overskrift fra min side, men hvis det er en amino politik så er der jo ingen diskussion :). I anmelder bare løs hvis i mener det er så seriøst :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Tom:
Så fokus på emnet og hjælp hinanden med at finde troværdige oplysninger omkring den manglende hjemmeside og manglende respons fra iq medier...

Præcis Tom, lad os hjælpe hinanden. Sjovt nok er IQ medier også iværksættere, men da de ikke er på amino.dk, behøver vi ikke hjælpe dem? At skabe rygter m.m. ved at skrive konkurs, hjælper ingen. 

Her kan I se hvordan det gøres: http://www.amino.dk/forums/t/152488.aspx

Så ja, lad os hjælpe hinanden, også IQ medier. 

IQmedier er på Amino, ved nemlig at Casper Ravn har en profil som han bruger når IQmediers navn bliver brugt :). Og har ikke skabt nogen rygter, har derimod udtrykt at de har været ude at dementerer at de ikke var på vej ned :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så var der endelig en udmelding fra dem i min inbox

"
Hej,

 

Vores nedetid fortsætter desværre lidt endnu, dog med
lyse udsigter i forhold til at komme online i løbet af i dag. Vores tekniske
afdeling gør alt, hvad der står i deres magt for, at vi kommer op at kører med
alle systemer så hurtig som muligt.

 

Vi er naturligvis utrolig kede af dette, og vi beklager
meget at det kunne ske, men vi har dog sat alle kræfter ind for at komme det
til livs, så det ikke forekommer igen.

 

Vi vender tilbage pr. e-mail eller laver en update på
websitet, når vi har en ny status - rigtig god dag til jer alle."

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da altid noget, lidt sent vil jeg stadig mene, men godt at de får noget sendt ud :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
ThomasBoerre:

Ja nu må du meget undskylde Brian - 



Hænge firmaer eller personer ud ? Jeg tolker dette indlæg fra Dennis så et spørgsmål til andre der måske kunne vide noget. Jeg mener IQmedier er ikke engang kommet op endnu ?


Og der er ikke blevet givet nogen form for information til deres kunder.


Kan ikke se at firmaet er blevet hængt ud i nogen sammenhæng, men vil da klart selv hænge dem ud for dårlig service, mener det er på sin plads at oplyse dine kunder om hvad der foregår!!! 



/Thomas 




Hej Thomas,

Beklager min citatteknik, men jeg sidder med et tablet og det er ikke så ligetil at citerer.

Hvis du skriver om en virksomhed at du tror de er gået konkurs samtidig med at du skriver at de godt nok ikke selv siger det, men.... Det er groft skåret essensen af denne tråd i starten, ja så overtræder du Aminos regler, hvad enten du synes det eller ej.

Det er fint du vil advare andremod virksomheder med dårlig kundeservice, du skal bare ikke gøre det på Amino - her er det nemlig ikke tilladt.

Denne diskussion har været oppe mange gange før, du kan sagtens finde argumentationerne ved at søge her på Amino, jeg kan desværre ikke passe links til dig nu.

/Brian
Side 4 ud af 9 (90 indlæg)