Jeg er på jagt efter et tidsregistreringssystem, der kan klare disse opgaver: * Daglig tidsregistrering af 1-3 opgaver med tid, udlæg, kørte km., notering af evt tillægspriser (helst i form af afkrydsningsbox - ulempetillæg, tillæg for adm.opgaver, altsammen pengetillæg for hver medarbejder) * notering af ferie, afspadsering, sygedag, mv. pr dag eller halve dag. Systemet skal helst være internetbaseret og gerne med iphone/mobil understøttelse. Admin skal kunne trække ugerapporter ud med specifik henblik på monitorering af arbejdstid samt månedsrapport med henblik på lønkørsler, indeholdende km-spec, udlæg og tillægstakster til hver medarbejder. Der skal kobles 7-8 medarbejdere på systemet så det skal ikke koste en bondegård. Jeg kan sende eksempler på de nuværende excelark der udarbejdes af hver medarbejder, hvor det fremgår hvilke oplysninger vi skal bruge. Jeg har set mange forskellige løsninger igennem men kan ikke rigtig gennemskue om de kan det, jeg skal bruge, jeg er ikke interesseret i decideret projektstyring. Jeg ser frem til at høre fra jer. Venlig hilsen Peter Skjerning |
Kan dette evt. bruges ?
https://www.facebook.com/PancompDanmarkApS#!/PancompDanmarkApS?sk=app_174927749225665