Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave mit app?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fandt jeg "Skriv indlæg" knappen........

Der sidder givetvis nogle app-guruer derude, og måske endda nogle få læmands-programmører der kan hjælpe mig i den rigtige retning.

Jeg har brug for et app til et website - jeg er ikke programmør, men kan dog læse mig igennem html, php, java osv. hvis jeg bliver presset lidt (læse: ja tak. Skrive: nje tka).

Jeg har browset igennem en 7-8 "free app online builder" - og endda et par der var knap så online - og jeg har naturigvis ikke fundet det jeg skulle bruge endnu! Hvem gider egentlig dele sin facebook-side som et app??

Er der en der ligger inde med en billig (gratis?) skabelon til et app der kan følgende:

Hente og sende data til en MySQL-database (brugernavn/password--> login + oprette poster, nyheder mm.)

Hvis det ikke findes kommer her en turbo pitch til et app-program: Drag 'n drop funktionalitet til at forbinde tekstfelter på en app med et tekstfelt på et website (når jeg skriver "a" her på min telefon skal den "skrive" a på siden) osv.

Snakkede med en fra CloudSprout før Aminotastic.. lød som om de havde funktionen til webshops og websites, er der nogen der har lavet den til apps??

Hvis jeg har tabt realitetssansen beklager jeg - sidder du som forurettet app-programmør og føler at jeg tager smøret fra dit bord (eller brødet) så skriv gerne :-). Jeg skal bruge et app der tillader mine bruger at logge på mit site fra deres mobil. Herefter skal de have mulighed for at oprette posts samt (og den her er vigtig) at tage et billede (inde i app'en) og uploade. 1. Knips-billede, 2. skriv tekst, 3. Upload til profil.

På forhånd tak for gode saglige svar :-)

Christian O

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Alsa Data Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Ez:
Hvis det ikke findes kommer her en turbo pitch til et app-program: Drag 'n drop funktionalitet til at forbinde tekstfelter på en app med et tekstfelt på et website (når jeg skriver "a" her på min telefon skal den "skrive" a på siden) osv.

Det du siger her, er at du vil have mulighed for at skrive en besked/post på telefonen og så bliver den posted på siden når brugeren vælger send, eller mener du at feltet skal opdateres live mens brugeren skriver på telefonen?

De krav til en app som du har beskrevet kan sagtens lade sig gøre, spørgsmålet er hvor meget du vil give for det, og hvor hurtigt du vil have app'en klar.

Venlig hilsen

Anders Olsen

Alsa Data

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders! Jeg fandt et app der kan LIGE præcis det jeg skal bruge: TwitVid. Det skal bare laves til et andet site :-)

Hvad vil det koste at "omskrive" det?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Alsa Data Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på om du har kildekoden eller ej.

Hvis ikke du har kildekoden, skal det skrives fra bunden af.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke kildekoden :-) Vil meget gerne have et bud på hvad et "replika" vil koste - både til Android og iOS :-)

Altså, hvad vil det koste at "kopiere" TwitVid (app) tilpasset et andet site?

Med venlig hillsen Christian

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Alsa Data Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, det er svært at sige hvor meget det vil koste.

Hvis det er både til Android og iPhone, så skal der udvikles to selvstændige apps, hvor intet af koden kan genbruges pga det er 2 forskellige sprog, så kommer du nok til at skulle over de 10.000..

Du kan evt oprette en opgave under http://www.amino.dk/freelancer/ og så se hvilke bud du får der

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)