Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Forum (PC råd/debat/hjælp)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Ben og LiseH var to jeg bl.a. brugte, men det var kun den første måned, så var det ikke længere nødvendigt.

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Thor

Du er på én af de alleførste dage - er du fiktiv?
Hvem er i virkelighende inde i Thor?
Man møder også Mikkel DeMib ret tidligt......
 
Nej - det er faktisk ret åbenlyst, hvem de fiktive personer er/var.
Jeg har aldrig skænket det en tanke - så bedrageriet har altså fungeret overfor mig.[:0]
Men nu er jeg jo også bare en godtroende vestjyde.
 
En fin metode for at få gang i det.
 
mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er måske lidt lusket, men det er en nødvendighed. Ingen gider at bruge kræfter på at lave gode indlæg, hvis de tror ingen læser dem.
Så det er en klassisk "Hønen og ægget" problemstilling man står over for.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Fra  Adromi Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippene... jeg har kun selv lavet et par brugere endnu, men tilgengæld har jeg skrevet alle dem jeg kender og opfordret dem til at stille et par spørgsmål, så håber jeg det er nok.

Jeg håber også på der evt kunne komme lidt fra google når siden engang er blevet indekseret, for der kommer ikke meget når man søger på computer debat o. lign.
 
Martin

Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com
Social media, Email, Online Marketing & Analyse.

Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dine intentioner er rigtig gode. Du har oprettet en debat på baggrund af noget, du virkelig interesserer dig for. På den front er det jo bare kanon.

Men men men...

Du har downloadet et phpBB forum, og lagt det ud på nettet. Der findes mange, mange tusinder af personer, der bruger det forum med det dertilfølgende layout. Det gør det kedeligt og uinteressant - det er set så mange gange før.

Du skal gøre din side til en unik oplevelse. Her kan det ofte betale sig at finde en freelance programmør / webdesigner, der kan lave det for billige penge. Hvis du finder en ung freelancer kan han sikkert gøre det for 500-1500 kr. Det var i hvert fald, hvad jeg tog for et arbejde i den stil, dengang.

Det er selvfølgelig ærgeligt, at du ikke selv kan programmere. Dertil kan det jo nævnes, at du sikkert sagtens kan finde en freelance programmør, der løbende vil lave opdateringer til forumet - eller måske fremlægge produktet på en sådan måde, at han bare MÅ være en del af det?

Bare lige lidt råd.
Gør den personlig og unik; så er der flere, der bider på :)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino kører fint med et standard layout

Brug istedet krudtet på at få flere brugere på!
 
mvh Carsten
 
Fra Århus
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Fra  Adromi Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved godt det er lidt "billigt" at bruge det standard blå tema. men syntes faktisk ikke det er let at finde noget der er lige så overskueligt at se på.
 
Jeg har lige fået ændret lidt i toppen,  du har helt ret i at en standard phpbb forum ser meget amatøragtigt ud. Jeg er ikke den store nørd til grafik, men arbejder på at få lavet en ordenlig header, har en bekendt der er webdesigne... men ting taget tid desværre ;)
 
Martin

Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com
Social media, Email, Online Marketing & Analyse.

Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/15/2005 5:45:36 PM
Forfatter: Carsten Jacobsen

Amino kører fint med et standard layout



Brug istedet krudtet på at få flere brugere på!




mvh Carsten




Ja, Amino kører fint. Men tag alligevel et kig på antallet af besøgende. Nogle gange er der 400-450 besøgende online på siden, men af dem er kun 1/10 del logget ind. Det kan svare sig, når der er så mange unikke besøgende om dagen, men at få så mange besøgende er en lang, sej kamp. Det får man ikke på en uge, så de næste mange måneder vil der måske være 50-200 unikke besøgende om dagen på ComputerDebat.dk.

Det vil sige, at ud af 50-200 vil der være 5-20 brugere logget ind om dagen.

Ved at ændre designet kan man SAGTENS gå fra 1/10 del registrerede brugere til 1/5 del.
Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo godt med nogen der har lysten og energien til at forsøge sig med et sådan forum.

Jeg har selv gået og tænkt på at starte et "leder" forum, men jeg har ligsom sat det lidt i bero, da det kræver MEGET arbejde at få det op at køre. Problemet her er så også at der er begrænsede med ledere som sidder med alverden af tid som de ønsker at spendere på et sådan forum.
 
Derudover kræver det en stor del PR og energi indtil brugerne kan underholde sig selv uden man behøver være der 24/7.  
 
Men held og lykke skal der lyde herfra.
 
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12/15/2005 1:21:50 PM Forfatter: Martin Thorborg
Tjaaa, uden fiktive personer i opstarten, ingen Amino og der er da kommet meget godt ud af det trods alt. Dbh Martin[/QUOTE]

Ja, bestemt.
 
Nu jeg tænker over det, afslørede du vist også dig selv ret hurtigt ved at poste en hilsen fra en af dine fakes med din egen signatur.
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)