Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Forum (PC råd/debat/hjælp)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/16/2005 2:09:17 AM Forfatter: Lasse H. Kristiansen

Dato: 12/15/2005 1:21:50 PM Forfatter: Martin Thorborg
Tjaaa, uden fiktive personer i opstarten, ingen Amino og der er da kommet meget godt ud af det trods alt. Dbh Martin

Ja, bestemt.
Nu jeg tænker over det, afslørede du vist også dig selv ret hurtigt ved at poste en hilsen fra en af dine fakes med din egen signatur.
[/QUOTE]

Ja det gjorde jeg faktisk, det er svært at være skizofren 

Dbh Martin
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 
Syntes at det er et godt intiativ og  har oprettet en profil på dit forum. Iisær da jeg selv har med IT/software at gøre er det da spændende, at læse hvad andre`s meninger - spørgsmål - diskuterer m.m.. Så god vind.  
 
mvh
 
Fra Århus
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Fra  Adromi Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil da gerne lige sige tak til alle dem der har tilmeldt sig eller har besøgt siden. Det går stille og roligt fremmad, og er ved at begynde og ligne noget!

Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com
Social media, Email, Online Marketing & Analyse.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kom lige en tur forbi denne tråd fra et link i en anden debat. Jeg ved derfor godt den er oppe i alderen, men derfor kan jeg vel godt komme med et par indspark/idéer.

 

Jeg mener, som flere andre, også at det er for "billigt" "bare" at installere et standard PHP forum. Jeg synes dog initiativet er rigtig godt, da det jo også er en af mine store interesser .

 

Jeg synes helt klart et forum/domæne som dette bør være bygget over en portal. Jeg kan godt se din idé med lige at tjekke interessen først, men hvis du bestemmer dig for at ændre dit forum software kan det godt blive lidt af en sej omgang at få porteret brugerdatabase o.s.v.

 

Grunden til, at jeg mener det bør bygges over en portal er ganske simpelt, emnet. Det emne giver så mange muligheder for indhold, såsom guides, downloads, hard/softwarenyheder, anmeldelser o.s.v.

 

Jeg ved siderne findes der har både anmeldelser o.s.v. Men jeg mener også det kan gøres bedre end nogle af de nuværende. Samtidig vill der sikkert også være mulighed for evt. at få noget prissammenligning på siden. Jeg ved, at Gate2prices.dk ihvertfald har deres prissammenligning på mange forskellige sider. Fatisk ville jeg være meget interesseret i at blive en aktiv del af sådan en portal og jeg kan jo så starte med at lige oprette mig som bruger hos dig.

 

Kunne du være interesseret i noget samarbejde omkring forum/portal er du meget velkommen til at kontakte mig.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)