Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder at skrive gratis seo artikler for referencens skyld.?

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Har du øvrigt har andre kommentarer kan du tilsende dem i en PMer, istedet for at ødelægge tråden på angreb af visse personer, som er uenige med dig. Og hvis du fortsat mener, at det er godt at uddele gratis briller, så fortsætter du bare med det. Jeg skal nok lade være med at kommentarer denne ide.

Ib - Skynd dig at hoppe tilbage i sengen igen. Med det humør du starter dagen ud med, så kan det kun blive en rigtig dårlig søndag. 

Fashion-Seller har ret, og det ses hvis også tydeligt på de MANGE x 5 stjerner han har fået for sit indlæg.

Vi kan fint blive enige om at det måske kan virke nærigt at bede om gratis seo artikler, men herre gud, er det virkelig nødvendigt at 4-5 personer skal kommenterer det samme, og du derefter skal spille smart med en kommentar om at han har lavet en slåfejl i overskriften? Et enkelt velformuleret indlæg hvor man havde fortalt trådstarter at det måske ikke var den bedste både at spørge efter gratis hjælp, og så henvist til et par af de aminoer der leverer meget billige seo artikler så havde alle været glade.  - For de er jævnligt nogle på amino der både tilbyder gratis artikler og artikler til ingen penge, så kan man fortænke trådstarter i at prøve fange nogle af dem?  

Nu er der brugt 3 sider på ingenting, udover mundhuggeri og barnlige kommentarer. - Og det er jo slet ikke første gang en tråd udvikler sig på den måde, og vidst heller ikke første gang du er indblandet i den slags tråde :)  

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan da ikke se noget galt i at ønske sig gratis seoartikler - personligt ønsker jeg mig en gratis revisor og en gratis sælger - det ville være rigtig super og meget iværksætter-agtigt, hvis nogen havde lyst til det - og jeg skal nok skrive en reference bagefter :D

Nej, pjat - spørgsmålet kan ikke hidse mig op, men en reference fra en gratis artikel har omtrent samme værdi som en reference skrevet af ens egen mor - for de fleste er selvfølgelig tilfredse med noget, de ikke har betalt for. Det er bare sværere for andre at gennemskue, fordi det er de færreste, der skriver "Jeg har leveret fem gratis seo-artikler til firmanavn -. og firmanavns direktør skriver" - men det burde man gøre - for igen sådanne referencer er ikke blækket værd medmindre man linker direkte til de konkrete tekster, så potentielle kunder selv kan vurdere dem.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Tygsen:
For de er jævnligt nogle på amino der både tilbyder gratis artikler og artikler til ingen penge, så kan man fortænke trådstarter i at prøve fange nogle af dem?  

Var det så ikke en ide du nævnte/henviste trådstarter til disse ?

Men du er måske hoppet i sengen ? inden du spilder spaltepladser med barnlige kommentarer ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Var det så ikke en ide du nævnte/henviste trådstarter til disse ?

Det var da en god ide :) 

Her er et par stykker der indenfor de seneste 3 måneder har tilbudt gratis seo artikler:
http://www.amino.dk/forums/t/146839.aspx
http://www.amino.dk/forums/t/147847.aspx
http://www.amino.dk/forums/t/151091.aspx (godt nok en konkurrence, men kunne jo være en mulighed)

Og her er et par af dem der tilbyder artikler til meget skarpe priser, jeg har sikkert glemt en 20-30 stykker da vi har rigtig mange seo tekstforfattere her på amino

http://www.amino.dk/forums/t/138881.aspx
http://www.amino.dk/members/Brands/default.aspx 
http://www.amino.dk/members/Alexander-Overgaard/default.aspx

Så jeg har godt nok svært ved at bebrejde trådstarter for at spørge om gratis artikler, når der nu tilbydes en del af det herinde på amino.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Men du er måske hoppet i sengen ? inden du spilder spaltepladser med barnlige kommentarer ?

 

Du elsker vidst bare at diskutere for diskussionens skyld :)  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Var det så ikke en ide du nævnte/henviste trådstarter til disse ?

Men du er måske hoppet i sengen ? inden du spilder spaltepladser med barnlige kommentarer ?

Barnlige kommentarer IndifferentTongue TiedSkype-SadSmile

Anyway så er her en gut, som skriver artikler for 35 kr stk. Det er ganske sublime artikler til prisen, dog skal du ik forvente det næste mesterværk, men det ligger vidst også lidt i prisen.

http://www.amino.dk/members/Sternberg/default.aspx

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:
Du elsker vidst bare at diskutere for diskussionens skyld :)  

Nej

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 08:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Esben Petersen:
inden mit hoved eksploderer

Åh lille puds - du er i et åben forum, helt frivilligt og gratis.

Du kunne risikere og få referncer for dine holdninger og "masser" af gratis og frivililigt arbejde.

Wink Har du tænkt over at det er en portal med iværksættere og selvstændige ?

Hej Ib,

Først og fremmest må jeg komplimentere dit sprogvalg i denne tråd. Det udstråler den modenhed og professionalisme jeg ville gå efter, når jeg skal hyre en håndværker næste gang!

For at du ikke skal stå i stampe udi hånens kunst, så vil jeg lige hjælpe dig lidt på vej i det første indlæg du laver i denne tråd:

Trådopretter efterspørger en SEO tekst, han tilbyder ikke en, så om han havde stavet referencer udelukkende med å'er, er sagen fuldstændig udvedkommende. Der vil derfor selvsagt heller ikke blive brug for endnu en SEO m/k, da det ikke er ham selv der udfærddiger den oprindelige SEO tekst.

Denne hjælp må du godt få gratis, med mindre du virkelig står fast på dine holdninger, for så sender jeg gerne en faktura på 1 times konsulentbistand :)

Men til det med referencer.

Det kan godt være at du ikke startede ud med at male lejligheder gratis, men hvad ville der egentlig være så galt i det?

I dag kan du fodre svin med webdesignere og grafikere og derfor bliver der færre og færre ting du kan sælge dine timer på. Krisen gør at der også bliver længere og længere mellem opgaverne til håndværkere.

Hvis jeg skulle vælge mellem to malere hvor den ene havde referencebilleder og den anden ikke havde, så ville nr. 1 allerede være et godt stykke tættere på opgaven end ham uden referencer. For mig er uddannelser intet værd - firkantet sagt - men ment på den måde at alle kan få et kørekort, men det er langt fra alle der kan håndtere et køretøj.

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men da jeg i tidernes morgen startede ud med webdesign, der kunne jeg sagtens finde på at lave noget for referencen skyld og der er altså mere erfaring at hente hos en virksomhed, stor eller lille, end der er i at lave en hjemmeside for moster Erna patchwork-klub. Især fordi moster Erna er tvunget af blodets bånd til at dåne over alt nevøen hoster op med uanset kvalitet.

Størstedelen af dem der laver arbejde for at få referencer er netop for referencen skyld, så derfor tror jeg ikke at du skal være bange for at der bliver lagt færre kræfter i, måske endda tværtimod.

Det at man betaler kassen for noget er så absolut ikke en garanti for at man får kvalitet tilbage.

Du er jo sandsynligvis etableret nu, men jeg tror alligevel ikke du skal undervurdere betydningen af referencer og "faren" ved ikke at tage dem seriøst. Kunderne bliver mere kvalitetsbevidste og har alle muligheder for at undersøge og udvælge sine leverandører.

Lige til sidst, så modsiger du altså dig selv ved først at sige til Esben, at han er i et åbent forum helt frivilligt og gratis og derefter erklære forummet for frit for humanitært og frivilligt arbejde mm.

Med venlig hilsen

Tommy

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Barnlige kommentarer IndifferentTongue TiedSkype-SadSmile

Hvad med dine egne ?

Du burde læse mit indlæg igennem, og lade være med at tage brudstykker ud - manipulation !

  • Lad mig fastslå engang for alle, jeg synes ikke venner, familie m.m. er gode som referencepersoner, og har hellere ikke nævnt det på nogen tidspunkt i tråden.
  • Ja vi er i et åben forum, men for ikke at spilde andres tid forslog jeg PM er. 

Det er dig som "plukker" i mine indlæg.

Læs dem og svar på det fulde indlæg.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S: Om så vennerne på Aminoi giver dig stjerner er for mig ligegyldigt i nærværende.

Det er dig som har startet diskussionen men at påpege Amino, den seneste tid oversvæmmes af kvækulanter. Altså underforstået i nærværende, at folk med en anden mening om gratis arbejde og referencer er nogle kvækulanter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Fashion-Seller:
Barnlige kommentarer IndifferentTongue TiedSkype-SadSmile

Hvad med dine egne ?

Igen du læser det du vil Ib, men ik det der skrives... Du skriver at Martin laver barnlige kommentarer, og det laver jeg 3 undrede smilys over. Med andre ord, så forstår jeg ik, hvorfor du mener hans konstruktive og gode indlæg er barnligt?

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Du burde læse mit indlæg igennem, og lade være med at tage brudstykker ud - manipulation !

  • Lad mig fastslå engang for alle, jeg synes ikke venner, familie m.m. er gode som referencepersoner, og har hellere ikke nævnt det på nogen tidspunkt i tråden.
  • Ja vi er i et åben forum, men for ikke at spilde andres tid forslog jeg PM er. 

Det er dig som "plukker" i mine indlæg.

Læs dem og svar på det fulde indlæg.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

No 

Esben Petersen:
inden mit hoved eksploderer

Åh lille puds - du er i et åben forum, helt frivilligt og gratis.

Du kunne risikere og få referncer for dine holdninger og "masser" af gratis og frivililigt arbejde.

Wink Har du tænkt over at det er en portal med iværksættere og selvstændige ?

Og altså ikke en portal for humanitært, frivilligt arbejde m.m. ?

Hvis man som "opstarter" er så vild efter referencer kunne man jo overveje familie, venner m.m.

Jeg tror du skal passe på at overdrive betydningen af referencer ? Disse kan man også tjekke. Er de givet fordi man har fået dem gratis. Er de nok hellere ikke det samme værd, som hvis de er givet hvor man virkelig har betalt kassen. 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Der står det sort på hvidt Ib, og indlægget er skrevet af dig... Så kan du vist ik komme uden om den del mere...

Anyway så gider jeg ik spilde mere tid på dette indlæg, for det er håbløst. Du får ret, og jeg får fred... God Søndag...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Anyway så gider jeg ik spilde mere tid på dette indlæg, for det er håbløst. Du får ret, og jeg får fred... God Søndag...

Yes I lige måde

 

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)