Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vinder springet på TV2...

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Så har det sidste afsnit med springet været på fjerneren, imorgen bliver vinderen fundet, Hvem tror I vinder? Jeg har personligt stemt på Smoke Solution
Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det bliver WHIZZO :)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg tror også på Whizzo, de blev jo også solgt her fornylig for et større millionbeløb...
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror på Ribe Camping.

Grunden er, at jeg selv kommer fra Ribe og satser hårdt på dem. Og så vil vi i morgen i radioen opfordrer ALLE, til at stemme på dem pr sms
 
 

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det har været skægt at se undervejs, hvor lidt nogle af iværksætterne egentlig var forretningsorienterede forstået på den måde, at de fokuserede meget lidt på, hvordan salget og økonomien bag projekterne hang sammen. Se f.eks. Guardian og dagens modetøjsdesigner(hende der vandt): En meget stor fokuseringen på deres produkters forskellige aspekter og karakteristika, men et meget lille fokus på salg på et tidligt stadie og på, hvordan økonomien sætter begrænsninger og muligheder op for dem. Jeg ved selvfølgelig godt, at vi kun har fået et meget lille udpluk af informationen bag, men alligevel...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Med risiko for at Jan kalder mig en byforræder, så må jeg nok også kigge mod Whizzo - det virkede som et gennemtænkt og professionelt koncept :)
Smoke Solution synes jeg også var et interessant koncept, mener dog at Whizzo virkede langt mere gennemtænkt.

Hende den ene der var alene i går imponerede mig nu også, hun havde i hvert fald sjæl for det - lidt synd at hun så manglede overblik over papirarbejdet/økonomien.
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Spørgsmålet er selvfølgelig om SMS stemmerne vælger Whizzo, synes ikke de virkede sympatiske og det er jo det folk vælger på, tror jeg, når de SMS stemmer.

Jeg kunne også rigtigt godt li Smoke Solutions, synes de havde nogle gode visoner og et rigtigt godt produkt, der er meget aktuelt nu her.

Tror jeg vil sætte mit kryds ved Smoke Solutions.

/Rasmus
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Se hvad Hr. Thorborg mener om den sag: http://www.erhvervsbladet.dk/nyhedsservice/npshowarticle.asp?strArtID=149881

Som sædvanlig har hans robomover ædt fløjlshandskerne
 
Jeg så selvfølgelig udsendelsen i går, og da de opsummerede finaledeltagerne i slutningen af programmet, synes jeg faktisk ikke at der er én eneste af dem jeg vil stemme på. Whizzo er spændende, men den virksomhed er jo blevet solgt, så dem vil jeg ikke stemme på.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man må sige det nok var befolkningen der stemte, mest af medlidenhed med den lille pige der ikke vidste man skulle betale moms :).

Fik da mit bud, Smoke Solutions, ind som nummer 3. Whizzo blev dog helt væk...

/Rasmus
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke lige den jeg havde forestillet mig (blev hende designeren fra i går). Men det er vel også fordi at det er Familien Danmark der bestemmer, så er en sød pige med den klassiske drøm om at blive designer vel meget lokkende

Forstå mig ret: Det er virkelig flot det hun har lavet, og det er noget der kræver mod og alt respekt for det. Produktet og væksten retfærdiggør bare ikke at hun slår Smoke Soultion som på samme periode er kommet op på 14 ansatte og nok meget større omsætning.
 
Spg: Var væk en periode, så jeg gik glip af forklaringen på hvorfor pølse-fabrikken var gået ned. Hvad var historien bag det?
 
 
Side 1 ud af 6 (52 indlæg)