Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vinder springet på TV2...

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja selvfølgelig.............

Naboens datter skulle vinde - jeg vil vædde med at de fleste stemmer intet har at gøre med, at "man" synes hun havde det bedste koncept, men ganske enkelt fordi "man" synes hun var sympatisk og skulle have en ekstra chance.

Whizoo vandt ikke fordi de var så prof. at "fru Hansen" fik aftenskaffen i den gale hals - og derfor ikke får "nåååh hvor er det synd"-stemmerne, som naboens datter gjorde :)

Pinligt!

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Pølsefirmaet døde fordi de måtte opsige deres medarbejder også skulle ham Michael gå rundt på fabrikken selv og det kunne han ikke blive ved med. Samtidig var afsætningen af deres produkter også faldende, så derfor erklærede de sig selv konkurs.

Ang. Whizzo vil jeg sige jeg synes det faktum de blev opkøbt ødelagde det lidt, der er ikke meget risiko/spring i det længere, så kan godt forstå de ikke fik mere. De undlod ellers taktisk at nævne ordet opkøbt da de var oppe og snakke. De sagde samarbejde.

Vil heller ikke mene Whizzo virkede så prof., ikke mere end Smoke Solutions ihvertfald.

/Rasmus
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for resumet :)

>Vil heller ikke mene Whizzo virkede så prof., ikke mere end Smoke Solutions ihvertfald.
 
Det vil jeg nu ellers godt give ham ret i. Whizzo brugte meget tid på logoer, brevpapir, foldere omkring produktet, etc. - det så man ikke i samme grad med SmokeSolutions. Måske er det forkert at sige at de virkede mere prof., de virkede bare som om at de havde alt for meget fokus på at fremstå som værende prof.... alle de små detaljer hele vejen igennem.
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal vi passe på med at undervurdere pigen der vandt.

Hvorfor er smoke solutions mere proff da?
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, men alle kan vel lave fine logoer og alt det. De havde dog aldrig talt med kunden om deres produkt, det synes jeg er en stor fejl. Her var Smoke Solutions stretegi med at nærmest udvikle deres produkt sammen med kunderne meget bedre.

Synes også den udvikling de har vist, siger meget om deres virksomhed. En udvikling der er stærkere end den Whizzo har kunne vise.

/Rasmus
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I bund og grund handler det vel om hvordan vi kære danskere stemmer/smsér

Vinderen må siges at være "lige til" pisse sød tøs der starter i egen lej. og begår rimelige dumme fejl(moms). Ikke noget med fabrikker, revisorer......det handler jo også om ydmyg MEGET ydmyg.
 
Hurra for janteloven.....NOT
 
Nu synes jeg ikke rigtig hun fik chancen for rigtig at fortælle hvordan det var gået siden sidste. Men kunne da se at hun sælger sit tøj i 11 lande nu. Så helt galt kan det jo ikke være. Og jeg vil mene hun var en ildsjæl for sine egne evner ......måske bare ikke iværksætteriet
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

>Ja, men alle kan vel lave fine logoer og alt det.

Jeg tror lidt at vi er enige, uden at du er klar over det. At de var så professionelle, at familien Danmark var ved at få kaffen glat i halsen indeholder lidt ironi - som jeg læser det. Det jeg bemærkede ved dem var, som sagt, at de brugte utrolig meget tid på deres ansigt ud af til via al det trykte materiale. Det gør dem jo ikke til professionelle når man kan se om bag ved.
Deres kontor var også indrettet meget flot, og de havde forberedt powerpoint og lignende... men jeg synes bare at det er for meget fokus på detaljer, som jo ikke i virkeligheden udgør produktet i firmaet. Tingene skal være på plads, men deres tilfælde virkede bare lidt overkill.
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hun kan da vaere en lige saa god vinder som Smoke Solution eller Whizzo. Det kan da godt vaere hun ikke har skabt 14 arbejdspladers i Danmark paa et aar, men potentialet er da der.

Til gengaeld burde campingpladser, brugtbilsforhandlere og restauranter slet ikke have vaeret med i konkurrencen. Hvor er vaekst potentialet i saadanne lokale mand og kone virksomheder henne?
 
 
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Så vil jeg da også lige byde ind.... Jeg stemte selv på Guardia. En fantast, ja næsten tegneserie agtig på den fede måde. Men samtidig må jeg også sige at jeg stemte ud fra en slags fascination og sympati for manden mere end selve indholdet/projektet. Går han ned rækker den million alligevel ikke langt, og går det godt er den million pebernødder for ham....
 
Nå, men havde jeg ikke stemt på ham så havde jeg stemt på aftenens vinder. Jeg vil da godt være med til at kalde hende lidt "grøn" eller naiv, men helt ærligt; hun var fa..&%¤ også sej!
 
Jeg synes Smoke Solutions var sympatiske og de har tydeligvis gjort det godt, men de er (hver for sig naturligvis) vel ligeså meget "den perfekte svigersøn", som Line er "Naboens datter"?  Et par pæne unge mænd med en drøm...... De er for mig at se hverken mere eller bedre iværksættere end aftenens egentlige vinder.
 
mvh
Kim N
 
Tilmeldt 15. Oct 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg fatter ikke af i mener af de små iværksætter ikke må være med i sådanne programmer
det er som jeg kan se det dem der en gang bliver store
for mit eget vedkommenede har jeg selv forøget min egen kabital fra 3000.kr til 1200000.kr på bare et år
det er ikke meget med jeres øjne og jeg er vel ikke en god iværksætterfor jeg har ikke 14  folk ansat
jeg er stadig alene men har dog fået en makker i firmaet
i dag lever jeg af det .
og på samme måde ser jeg hende der vandt i dag  hun er ikke stor i nu men har dog kunder i 11 lande
og jeg tror på en dag kan i se hendes produkter over alt
 
husk på af mange små iværksætter starter deres virksomhed  fordi de gerne leve af det selv og ikke skabe en stor virksomhed
Side 2 ud af 6 (52 indlæg)