Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger partnere til internetkoncept i udlandet med salg af boliger. Du kommer gratis med

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Til veludviklet koncept med salg af ferieboliger søger vi partnere der vil stå for enkeltlande udenfor Danmark.

Vores krav er at du skal have mulighed for dialog på det lokale sprog og kunne oversætte alt det materiale vi har på boligerne, så der kan laves udenlandske websider til dit land.

Jobbet kan varetages på deltid ved siden af andet arbejde, men kræver også helst evner indenfor søgemaskineoptimering eller lignende, således at hjemmesiderne kan blive fundet bedst muligt i de konkrete lande.

Hvis du har mod på udfordringen og ønsker at booste din indkomst så skriv til kenneth@multi-revision.dk

Mvh.

Kenneth

Fra Paris
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 11
Fra  CATAMARAN Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth Bach Holmegaard,


Jeg har fundet frem til dig via et opslag på Amino.dk ang. partnere til salg af bolig i udlandet.

Jeg bor i Paris og driver på 18. år virksomheden Catamaran, der assisterer danske virksomheder i Frankrig - bl.a. til optimering af salg, kontakt til franske myndigheder og kunder, varetagelse af administrative opgaver, oversættelse mm. Kort sagt fungerer vi mellemled for en række danske virksomheder og deres samarbejdspartnere i Frankrig.

Den opgave, som du beskriver på Amino, kunne godt lyde som én, der falder inden for vores kompetenceområde. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre noget mere om selve set-up'et? Især om, hvordan du forestiller dig, at opgaven skal aflønnes?

Ser frem til at høre mere,

Cordialement / M.v.h. Charlotte Eriksen

CATAMARAN

70, avenue de Clichy

75017 PARIS

FRANCE

Tél : +33 (0)1 44 90 88 90

Email : bonjour@catamaran.fr

Site web : www.catamaran.fr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)