Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sblogs der automatisk skaber unikt indhold

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Man kan altid diskutere moral og etik når man snakker markedsføring, men det lægger vist uden for denne tråd.

Du kan altid købe dig til tekster, jeg tilbyder blot et billigere og effektivt alternativ.
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu ikke kun etik og moral, men også kvalitet. Du er ved at markedsføre et værktøj der kan spamme nettet endnu mere og det kan jeg godt se nogle problemer i for fremtiden. Vi har muligheden for at bestemme hvad der skal på nettet og så vælger vi at spamme det med google translate tekster, kan vi ikke gøre det bedre end det? Det mener jeg nu vi kan. Tekster der er skrevet af maskiner kan aldrig appellere til mennesker.

Man kan ligeså godt lave ordentligt indhold fra start af, det kommer til at smitte af på ens egen forretning hvis man går på kompromis og springer over hvor gærdet er lavest.

Bortset fra det er det jo er dejligt værktøj ;)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Clausen:
Det er nu ikke kun etik og moral, men også kvalitet. Du er ved at markedsføre et værktøj der kan spamme nettet endnu mere og det kan jeg godt se nogle problemer i for fremtiden. Vi har muligheden for at bestemme hvad der skal på nettet og så vælger vi at spamme det med google translate tekster, kan vi ikke gøre det bedre end det? Det mener jeg nu vi kan. Tekster der er skrevet af maskiner kan aldrig appellere til mennesker.

Man kan ligeså godt lave ordentligt indhold fra start af, det kommer til at smitte af på ens egen forretning hvis man går på kompromis og springer over hvor gærdet er lavest.

Lad endelig mine konkurrenter bruge sådan et stykke værktøj. 

Det vil som regel sørger for at de slapper af, og det gør at mine sider vil lægge afstand til dem set over tid. Ikke mindst når Google slår hammeren ned på de splogs konkurrenten har opbygget sine links på.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg sagde, foreslår jeg at vi tager en debat om etik og moral i en anden tråd :-)

Jeg fremviser gerne et eksempel på en virksomhed som ikke ønskede at gå på kompromis med deres placeringer i søgeresultaterne, og som i dag mange måneder efter deres investering stadig nyder topplaceringer. Skriv en PB hvis du er interesseret.

De har kun oplevet en positiv "afsmitning" på deres forretning, og deres besøgstal :-)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:
Det vil som regel sørger for at de slapper af, og det gør at mine sider vil lægge afstand til dem set over tid. Ikke mindst når Google slår hammeren ned på de splogs konkurrenten har opbygget sine links på.

Som med al anden linkbuilding kan det naturligvis ikke stå alene, men er et effektivt (og meget benyttet skulle jeg mene) værktøj i din SEO-værktøjskasse.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at sende mig en tekst så jeg kan vurdere om det kan forsvares at bruge dem

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis Googles translate, som du skriver, er blevet opdateret en masse. Er der så ikke enrisiko for at det så stadig er dublcate contenter, hvis Google kan se at overættelsen er identisk med den originale?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke oplevet at en af mine splogs har mistet sin værdi, så det må blive et nej. Dansk er et forholdsvis lille sprog, og jeg tvivler på at big G vil lave auto-translates af samtlige danske tekster de indekserer, for at tjekke efter duplicate content. Tænk hvis de skulle gøre dette for samtlige tekster på alle sprog, de indekserer.

Hvis du er bange for denne risiko, kan jeg fortælle at værktøjet kan opsættes således at du undgår dette "problem" helt. Skriv gerne en PB eller mail til mig, hvis du er interesseret i at høre nærmere om hvad softwaren er i stand til.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender du en vareprøve eller?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)