Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på simpel wordpress side til slankekonkurrence

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

På mit arbejde er der flere som kører en slankekonkurrence i øjeblikket. Jeg søger et tilbud på en wordpressside, som skal kunne følgende: 

  • på forsiden skal vises en oversigt over de personer som deltager i konkurrence, deres procentvise vægttab samt BMI (frivilligt).
  • Der skal være en form for bruger login, hvor de personer som deltager, på deres egen side, skal kunne indtaste deres startvægt, deres nuværende vægt og deres højde, således at det procentvise vægttab og evt. BMI udregnes automatisk og vises offentligt på forsiden.

Jeg har domæne og hotel!

Jeg søger en pris og et tidsestimat - jo før jo bedre.

Mvh. Janus

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus! 
- Jeg sender dig en PM.

Ha' en super dag! 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Drop BMI ... det er dybt useriøst!

Brug evt. fedtprocent istedet.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 05:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Drop BMI ... det er dybt useriøst!

Brug evt. fedtprocent istedet.

Det afhænger af fuldstændig af dit udgangspunkt og intentionen..

BMI indikerer forholdet mellem højde og vægt.
Fedtprocenten tager højde for forholdet mellem fedt og muskler.


Begge dele kan bruges i forbindelse med en slankekur..

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus

Det burde jeg kunne klare send mig en mail mj(@)pezzo.dk

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej BMI kan ikke bruges ifbm en slankekur, hvis du tror det aner du ikke hvad du taler om!

Hint: hvad tror du BMI er på en bodybuilder? Hvad med en person der har fået amputeret armen?

BMI fortæller dig intet du ikke kan se med dine øjne :D
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjovt at lægevidenskaben kan bruge BMI... Hvis du vil have en Gastric Bypass, så er et af indgangskravene et stort BMI-tal. Og det skal være stort, ellers vil de ikke engang se dig.

Selvfølgelig kan der være individuelle ting, som hvis man mangler en arm eller har vanvittig mange muskler, men for gennemsnitsdanskeren, så kan man jo sagtens bruge BMI som en slags rettesnor.

Alt er ikke sort/hvidt, og selvom folk ikke lige er 100% enige med dig Mikkel, så kan det godt være, at de aner en smule om det de taler om.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville mene at BMI sagtens kan bruges i sammenhængen med en slanke kur!

Jeg træner selv en del med vægte og har en fedtprocent på lige over de 10%, men min BMI er for høj i følge det ''normale''.

Men når du som udgang ved at din fedtprocent er for høj ovs. er det jo en fin mulighed at følge med i om ens BMI falder, da slankekurer går ud på at tabe fedt og ikke opbygge muskler :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Nej BMI kan ikke bruges ifbm en slankekur, hvis du tror det aner du ikke hvad du taler om!

Hint: hvad tror du BMI er på en bodybuilder? Hvad med en person der har fået amputeret armen?

BMI fortæller dig intet du ikke kan se med dine øjne :D

BMI har nogenlunde samme muligheder og begrænsning som et lands BNP - Det siger noget om nogle overordnede parametre..  Der tages ikke højde for knogler, muskler eller køn.

Hvor sigende er en fedtprocent er, når den er lig kagecreme? Hvor omfattende skal målingen være? - 4, 5 eller 7punkts-måling? Er det overhoved realistisk at tro, at motionister ofrer et par tusind på, at få lavet en præcis fedtmåling.. 

Du finder aldrig en model indenfor nogen felter, der er så omfattende, at den tager højde for SAMTLIGE faktorer. 

Lad mig endelig vide, hvor jeg går galt i byen - Nu har jeg trænet de sidste 10 år, men er sikker på, at jeg altid kan lære mere :-)

 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus H:

Hej!

På mit arbejde er der flere som kører en slankekonkurrence i øjeblikket. Jeg søger et tilbud på en wordpressside, som skal kunne følgende: 

  • på forsiden skal vises en oversigt over de personer som deltager i konkurrence, deres procentvise vægttab samt BMI (frivilligt).
  • Der skal være en form for bruger login, hvor de personer som deltager, på deres egen side, skal kunne indtaste deres startvægt, deres nuværende vægt og deres højde, således at det procentvise vægttab og evt. BMI udregnes automatisk og vises offentligt på forsiden.

Jeg har domæne og hotel!

Jeg søger en pris og et tidsestimat - jo før jo bedre.

Mvh. Janus

 

 

After all that talk about BMI, and such  did you end up finding someone to do the job and a good price?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)