Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget billige domæner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
 
Se lige www.domainspacy.com, der er julekampagne på domæner. Hvis man f.eks. flytter sit .com domæne dertil koster det kun omkring 6 dollars og køb af nye er også sat ned.
 
Tænkte bare at det kunne have jeres interesse.
 
God weekend og glædelig jul!
 
Mvh.
Thomas :)
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser spændende ud - det er dog ikke et domænefirma jeg kender og da disse sammen med diverse webhoteller konstant popper op så vil jeg nok holde mig til nogen af de store der har været på markedet længe og som er anerkendt. Jeg bruger selv Godaddy.com til alle mine domæneregistreringer og er meget tilfreds med dem.

 
/askhoej
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange brugt www.gratisdns.dk, og som navnet siger, får man DNS service med gratis. Kan varmt anbefales, og de har en guide som gør det nemt at sætte DNS''en op. Hvis man selv har en DNS server kan man jo bare flytte domænet efter registreringen.

mvh Carsten
 
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

På domainspacy.com får man også en del gratis ting med (bl.a. email). Der er en liste på forsiden.

Man kan jo egentligt bare prøve dem. Investeringen er jo ikke større end som så. Deres support virker også umiddelbart ret god.
 
God weekend!
 
Mvh.
Thomas :)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes siden virker lidt utroværdig og poppet, men er måske bare mig.
Deres pris er ca. en 50''er .. 10kr billigere end normalpris i DK.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sværger også til Godaddy.com, når der skal registreres .COM domæner. Lækkert system. De har en funktion, som registrerer ens side på et hav af søgemaskiner, som faktisk virker ret godt. De fleste søgemaskiner er ikke de helt store af slagsen, men lidt trafik er jo bedre end ingen. Nå ja, og så er de altid billige (~$8-$9 for et .COM domæne).
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

GoDaddy har helt klart også et positivt plus i min karakterbog og sådan helt generelt har de samme omdømme blandt de fleste netbrugere som Google har - simpel service, ingen onde corporate ting (do no evil) og det virker bare

 

Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er alle gået væk fra at bruge speednames.com som engang var så populær?

 
-Per
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/17/2005 3:00:30 PM Forfatter: Per Mariager

Er alle gået væk fra at bruge speednames.com som engang var så populær?

-Per

 
De er jo langt dyre og man får ikke mere for pengene, så jeg har svært ved at se incitamentet.
Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du ret i Lasse, men der var engang ( er vist godtnok nogle år siden ) at alle brugte speednames fordi de var de bedste mente man. Har dog aldrig selv brugt dem.

Kunne jo være at der stadig var nogen der brugte dem. Det er ikke altid folk vælger ud fra pris men service, og service er meget forskelligt fra person til person hvordan man vil have.
 
Jeg kan jo godt syntes at domainspacy er billige men har en dårlig service, og så vælger godaddy.com i stedet for pga. servicen.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)