Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruchure/pris katalog, hvordan og hvem kan lave dette.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Håber jeg poster i det rigtige emne.

Vi har ikke før fået lavet et katalog, men nu vil jeg gerne have det lavet, men hvordan kommer man lige igang?

vi har nok ca. 5000 varenummer alt i alt, men mange er varianter af samme slags, og jeg tænker på en katalog med billeder og priser i, noget lign. en Harald-Nyborg katalog bare i en A4 størrelse.

Jeg kunne godt tænke mig at det var noget der var let at holde opdateret og den kunne vises som PDF fil på nettet.

Er det noget man selv kan gå igang med at lave eller skal man ud og have fat på et firma til dette? evt. hvem?

Jeg har billeder og så jeg kan danne prisfiler hvis det er til hjælp.

Mvh Allan

Hedestoker.dk

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Trods frygt for at lyde som om jeg sælger dig mit produkt, så ville jeg umiddelbart forslå at du fik nogen til at gøre det for dig. Med mindre, du ved præcis hvordan det skal gøres, OG har tiden til at gøre det, uden at det trækker tid fra dine andre projekter.

Din problem stilling er netop hvorfor jeg driver et grafisk medie bereau :)

-Steffen

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok an på hvor meget du vil gå op i den grafiske opstilling. - Personligt ville jeg altid gå efter et grafisk bureau til den type ting - men det er klart hvis det er noget du forventer du selv kan holde opdateret eller som opdaterer sig selv ville jeg nok gå i en anden retning.

Få bygget et online modul, som kan grappe dine varer + billeder måske direkte fra backend på dit website, hvis de allesammen er dér. Modulet sætter billeder + tekst og pris op i en foruddefineret skabelon, som du får en grafiker til at lave. - Og du klikker på en knap, så kommer der en pdf ud med dine seneste oplysninger du har indtastet i din webshop. Sådan ville vi nok løse opgaven for dig tror jeg.

Pdf'en kan du så senere konvertere eller på samme tid til et bladremodul a la det en anden her på siden foreslår! -

Held og lykke med det! 

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Neua

Det lyder nok som den mest rigtige løsning for mig, det er sådan noget jeg søger efter.

Kender du nogen der kan lave det for os, ?vi har selv en Web mand der kan lave det nødvendige fra hjemmesiden men mangler nok resten.

Eller der andre der har referancer?

Alle vor varer ligger på hjemmesiden.

Mvh Allan

Hedestoker.dk

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det printes eller er det kun til skærm ? Hvis det skal printes ud, så går det ikke med billeder fra en hjemmeside, med mindre de ligger i ordentlig opløsning. Det gør de sjældent på et website, da de fylder alt for meget ... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ville jeg umiddelbart også sige :)

Men denne løsning findes men ved ikke hvor alsidig den er?

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan du må sige til når du skal trykke :)

der vil vi gerne give dig en skarp pris.

og hvis du vælger at designe kan vi også hjælpe

Mvh

Thomas Nielsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville finde et firma til dette, med mindre man naturligvis selv har flair for det og ikke mindst til.

Kan forøvrigt anbefale Mouse Marketing. Han har stor erfaring og er knalddygtig til lige netop det du eftersøger...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)