Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Indien

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er to der er i gang med at åbne en webshop hvor vi sælger accessorioes fra Indien, altså lækre tørklæder, sølvsmykker, tasker m.v. Er der nogen der har nogle gode råd, gerne om gode steder at handle? Hvad skal vi være opmærksomme på? Da vi i første omgang køber mindre partier hjem hvad kan vi så forvente, at jeg køber eks 10 - 30 stk af en varer på stedet og selv sender min bestilling hjem til Danmark når det er betalt, eller sender de for en? Hvad skal vi forvente i forhold til betaling før/efter modtagelse af varer? Hvad med kvitteringer i forhold til vores eget regnskab?

Håber nogen kan hjælpe os lidt på vej :)

Hilsen Jessie

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode råd til dig der vil starte ,

Kvalilet vare ( tørklæder fra Tyrkiet Der er lagt bedre and Kina + indiens tekstil

til Samme pris Prøv og se http://www.bstekstil-esarpsal.com/ hvor der er danske personer du kan kontakte

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jessie.

jeg syntes det er en fin ide at selv tage ud og vælge dine varer,find dig en tolk det sted hvor du vil handle

og opbyg en samarbejde med denne person.

jeg handler selv meget i Kina og de kan være nogle banditter,stol ikke på nogen før du har lært dem at kende gennem længere tid.

du skulle prøve at tage på Canton messen der finder du hvad du søger,den starter her slut i april og ellers igen til okt.

held og lykke.

Dorte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

FrahmogHelligsøe:

Hej,

Vi er to der er i gang med at åbne en webshop hvor vi sælger accessorioes fra Indien, altså lækre tørklæder, sølvsmykker, tasker m.v. Er der nogen der har nogle gode råd, gerne om gode steder at handle? Hvad skal vi være opmærksomme på? Da vi i første omgang køber mindre partier hjem hvad kan vi så forvente, at jeg køber eks 10 - 30 stk af en varer på stedet og selv sender min bestilling hjem til Danmark når det er betalt, eller sender de for en? Hvad skal vi forvente i forhold til betaling før/efter modtagelse af varer? Hvad med kvitteringer i forhold til vores eget regnskab?

Håber nogen kan hjælpe os lidt på vej :)

Hilsen Jessie

 

Hejsa

Jeg er selv Pakistaner af baggrund, og kender til deres handle metoder...det bedste er, som der bliver nævnt tidligere af Dorthe, tage derud, og se på varen, få etableret nogle gode kontakter, evt agenter, som kan stå for kvalitets tjeck og andet praktisk administrativt arbejde. Tag en tur til Indien nogle uger, så får I både lidt ferie, og lavet lidt arbejde ved siden af. Det mit råd :-)

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Fra  importKina Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg ikke give dig ret i :)

De fleste dyre mærker bliver lavet i kina, så som humör.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

importKina:

Det vil jeg ikke give dig ret i :)

De fleste dyre mærker bliver lavet i kina, så som humör.

 

Men det kommer an på hvad slags varer der skal købes, handles med. Indien (og Pakistan) er gode til perlebroderi, smykker, og læder varer, hvor Kina er stærk i bl.a. syntetiske materialer...(bl.a.)

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jessie

I am from India living in Danmark. Did you start your business?? I can help you with your requirenment??

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi. dear jessie:

We are glad to know that you deal with bags, we are a special manufactuer in China. we are in the position to supply you the bags at competitive price and high quality.

we are glad to send you the samples for your confirmation.

others we can supply you other products from China too.

best regards

caolichao

e-mail:lichao_22@hotmail.com

cell phone: 86 13111586239

skype id:caolichao

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)