Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativitet og manglende netværk. At have talentet, men ikke at kunne vise det

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet min egen hjemmeside http://christinaninnis.dk/ , som jeg selv har lavet, for at vise, hvad jeg kan inde for det kreative område. Det er både tegning, maling, fotoredigering, Photoshop, fotografering og hjemmesider

Det vil sige, jeg har en masse ting, jeg gerne vil vise andre for at kunne hjælpe dem med fx at lave hjemmesider til billige penge, rette fotos eller kunne sælge mine kunstværker. Desuden er jeg god til dansk retstavning/grammatik, så korrekturlæsning er også en mulighed.

Nu har jeg så min hjemmeside, og jeg har også oprettet en gruppe på Facebook (http://www.facebook.com/groups/246762138750310/), men jeg har intet stort netværk, så jeg ved ikke, hvordan jeg bliver set, og hvordan man får folk til at sprede ordet.

Så har I nogle gode råd, eller kender I nogen, der har interesser inde for det kreative felt, så må I meget gerne sige til. 

Tak på forhånd,

Christina! Smile

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej christina

Det er en meget pæn hjemmeside du har fået lavet - jeg synes bare ikke rigtig det fremgår, hvad du vil med den. du skriver lidt om hvad du har lavet og viser nogle ting - men jeg tror du skal være meget mere skarp med hvad det er du tilbyder.

De fotos du fx. viser af blomster fra haven, skyer og dine katte - er jo fine billeder fra det private fotoalbum - men jo ikke nogen en kunde vil købe dig til at tage.
Hvis du mener da kan tage portrætter af folk - så skal du vise nogle protrætter du har taget - som får folk til at tænke - at dig vil de godt fotograferes af - de skal kunne se sig selv i det.

Hvis du vil fotograferer virksomheder skal du vise nogle eksempler, der minder om noget andre kunne finde på at bestille - så de kan se du kan.

M.h.t. Photoshop - så er de eksempler du viser under "fotoredigering" nogle meget meget almindelige justeringer (kunne nok laves i Picasa) - og de færdige billeder er ikke nogen hvor man tænker - wow.
Jeg har siddet og kigget noget på billedet "opstramning og udglatning" - hvor du skriver at her har modellen virkelig fået den store tur. Ja - du har justeret på lys og farve - men jeg har meget svært ved at få øje på hvad det ellers er du har gjort - bortset fra noget med hendes venstre skulder.

Det photoshopbilleder du har under "værker" viser meget bedre at du kan noget med photoshop - mere af det.

Måske ikke så positive ord fra mig - men jeg tror du skal være meget skarpere i forhold til dem du ser som mulige kunder.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)