Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det dumt at lukke webshop for at få tid til at finde forhandlere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra skive
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

for ca et halvt år siden blev min drøm til virkelighed med mit eget smykke firma menilla.dk og i januar åbnede jeg en webshop fordi der var mange der efterspurgte hvor man kunne købe mine smykker, og det er gået stærkt, jeg har rigtig travlt med at sælge og pakke smykker og det er jo virkelig dejligt at filk kan lide det man laver :)

men egentlig håber jeg på at det er forhandlere der skal sælge mine smykker,

derfor er jeg gået på udkig efter forhandlere over hele landet, også webshops.

og jeg har hørt at de foretrækker man ikke selv har webshop på sin egen side, og jeg har jo egentlig heller ikke ordentlig tid til at passe alle dele af forretningen, men heller ikke råd til at ansatte nogle.

derfor har jeg nu lukket webshoppen på min side, for at få tid til at finde forhandlere, og for at kunne give den bedst mulige service til min forhandler. men er det dumt ?

nu er der en masse der spørger ove mail hvor de kan købe mine smykker. men jeg har kun en forhandler ind til videre og det er ikke en webshop, så det er svært at købe mine smykker.

skal jeg vælge at satse og håbe på at finde en masse forhandlere hurtigt ? eller åbne webshoppen igen, og vente med at finde forhandlere.

venlig hilsen Heidi

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal genåbne din webshop, hvis folk direkte kontakter dig lyder det som om at det kører :) Så er det jo dumt at bremse det hele... Hvis dine produkter er eftertragtede skal forhandlerne nok tage pænt imod dine varer.

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Et simpelt spørgsmål til alle dine :)

Ville du komme tilbage til en butik der er lukket? Altså som I "køb mine produkter andre steder".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Åben shoppen! Alt andet kan jeg ikke se nogen logik i

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke ansætte en fra den lokale skole til at pakke osv. så du får mere tid til at finde forhandlere? Det burde være ret omkostningseffektivt og at lukke shoppen virker som de andre siger ret useriøst. Så er det bedre at du sætter priserne så der er plads til at forhandlere kan forhandle dine smykker på lige vilkår med dig selv. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi korsgaard:
derfor har jeg nu lukket webshoppen på min side, for at få tid til at finde forhandlere, og for at kunne give den bedst mulige service til min forhandler. men er det dumt ?

Ja det er himmelråbende dumt Smile

Der kan findes mange holdninger til dette, men når man har noget unikt, så gør det ikke noget man også selv sælger det, så længe man ikke selv sælger billigere.

Indenfor visse segmenter er forhandlere som troløse hunde der roder i skraldespande og strejfer omkring, og derfor har du ingen sikkerhed for at de vil give dine produkter samme opmærksomhed som de giver deres øvrige sortiment.

Indenfor et begrænset udvalg i anden branche har jeg valgt at gøre det samme, men jeg har også struktureret det anerledes, i det forhandlerne i et område får avance for en handel der laves direkte med kunden i deres område indenfor det sortiment de løbende lagerfører. Derfor lider en forhandler i Køge intet tab hvis en kunde køber i Køge, da forhandleren får avancen sat ind på sin konto, som derved jo kun kommer til udbetaling hvis de handler.

Til dem der anfægter din egen shop, der kan du blot sige at det er dit eget lille "barn" som folk har fulgt siden du startede, og som ikke har nogen indflydelse på den overordnede målsætning omkring opbygning af et seriøst forhandlernet, hvis de så stadig tuder, så videre til næste som har forstand på forretning.

 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)