Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke til Linde Media for at komme i det lokale dagblad :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

super tillykke med den gode omtale ja Linde Media han er super gode til at lave hjemmesider derfor fortjener han også den ros og gerne endnu mere succes i en øget vækst i en evighed 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået af Andreas! :) Gad godt at læse hele artiklen, men hvordan får jeg fat på avisen Hmm

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Flot, Andreas :-) Godt med positiv omtale. Hvad skal det ikke føre til?

Gad også godt læse hele artiklen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej gutter!

Mange tak for de rare ord ;). Det har været et par vilde dage med en masse telefonsamtaler og interview med skive folkeblad samtidig med at jeg skal passe og pleje nuværende kunder. Det har sgu været sjovt! 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Hej gutter!

Mange tak for de rare ord ;). Det har været et par vilde dage med en masse telefonsamtaler og interview med skive folkeblad samtidig med at jeg skal passe og pleje nuværende kunder. Det har sgu været sjovt! 

Jeg har også selv været i et par aviser med min virksomhed, NuvoMedia. Kunne du mærke en stigning i salget?

Og stort tillykke med omtalen naturligvis ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dejligt Andreas. Og selvom ikke alle i lokalområdet kommenterer det, så har mange bemærket artiklen. På sigt vil du helt sikkert kunne mærke en genkendelse som:Nå ja, det er jo ham der arbejder med ...sådan og sådan. Det skete for mig flere måneder efter jeg var i avisen. Det er med til at styrke personlig branding og navnet Linde også;) Det popper op i folks hukommelse efter lang tid og gør beslutningsfasen om at prøve dig MEGET kortere;)

En dejlig start på foråret...

BH

Lars

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med alt den omtale af Amino brugere her på det sidste. Et stort tillykke til jer også :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Busekist Ohlsen:

Andreas Linde:

Hej gutter!

Mange tak for de rare ord ;). Det har været et par vilde dage med en masse telefonsamtaler og interview med skive folkeblad samtidig med at jeg skal passe og pleje nuværende kunder. Det har sgu været sjovt! 

Jeg har også selv været i et par aviser med min virksomhed, NuvoMedia. Kunne du mærke en stigning i salget?

Og stort tillykke med omtalen naturligvis ;-)



Hej Nicolai :=)

Nej, det kunne jeg ikke. Men det gjorde ikke noget, for denne måned har været ret vild alligvel. Jeg har haft 9 kunder i denne måned, så jeg har haft meget travlt. Kunne du?  

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

mikmira:

Dejligt Andreas. Og selvom ikke alle i lokalområdet kommenterer det, så har mange bemærket artiklen. På sigt vil du helt sikkert kunne mærke en genkendelse som:Nå ja, det er jo ham der arbejder med ...sådan og sådan. Det skete for mig flere måneder efter jeg var i avisen. Det er med til at styrke personlig branding og navnet Linde også;) Det popper op i folks hukommelse efter lang tid og gør beslutningsfasen om at prøve dig MEGET kortere;)

En dejlig start på foråret...

BH

Lars



Ja, det er en super dejlig start på foråret ;). Det tror jeg også du har ret i, Lars! 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)