Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino party committee

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa i kære Amino folk.

Jeg ville høre om der er andre som mener det ville være fedt med en Amino party committee?

Jeg tænker det kunne være fedt hvis vi kunne lave nogle aftaler rundt omkring f.eks. en bar hvor vi kunne holde noget "fredagsbar" eller en cafe hvor vi kunne have en Amino toxic night. 

Altså nogle faste ting af forskellige slags hvor man så kan møde andre iværksættere

Jeg ville personligt gerne være en del af en gruppe som, hver 6 uge mødes et sted til noget mad eller, en drink for at få en snak omkring alt inden for iværksætteri.. 

Måske vi kunne få Amino " Mr. Martin til at sætte nogle repeat events op på amino hvor folk så kan tilmelde sig. 

hvis der er mange som er friske på det vil jeg gerne stå for at tage kontakt til Amino og finde ud af hvad der er af mulighder samt det at finde nogle beværtninger som vil ligge lokale og måske endda noget rabat

De bedste hilsner 

Jan Kragh

ps. jeg har prøvet at finde noget omkring dette men uden held, når det skulle være for alle iværksætter.. 

Hvis du vil vide mere om det må du selv finde det, godt bliver det.. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

måske et sted som er ro og vi kan side med sin bærbar computer og få nogle af de ting klaret i samarbejde som er lettere over når man snakker samme så et sted uden musik  alkohol men roligt

gerne et sted med internet man kan logge på så alle som ikke har mobil internet , så man kan side samme og hygge sig og give iværksættere tips min , det er jo sjovt at opleve at man bliver bedre til det man laver , mange iværksætter laver noget 12 -16 timer hverdag men de føler det ikke som arbejde derfor er det meste som hobby og arbejde hele tiden så hele livet er et stort party som iværksættere man behøver ikke tænke på penge bliver millionær da man har det sjovt med det man laver , men selvfølgelige skal man have alt det nødvendig for at overleve så helt uden kroner der kommer ind på konto det går ikke som iværksættere .

måske findes der er et roligt men det er ikke let at finde i københavn måske en stille internet cafe kunne man finde vi kunne hygge os på var en ide og vi kunne videre formidler vores viden der .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Jeg synes det lyder som en rigtig fin idé. Såfremt du har brug for hjælp må de endelig sige til. Jeg har en del erfaring med at booke forskellige kulturelle mødesteder. Min e-mail er morten@oliverjames.dk

Mvh.
Morten Oliver
oliverjames.dk

 

 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et lille Galleri, som vi sagtens ville kunne bruge til den slags ting og der vil selvfølgelig løbende være nye udstillinger m.m.. Der er internet og mulighed for vand, øl, vin og kaffe.

Vi kunne også bare holde planlægnings møder på galleriet og lave selve arrangementet ude i byen, jeg har også en del kontakter i København.

Skriv endelig PM for mere information :) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Først set dit indlæg netop nu, Jan! Men det lyder da super-hyggeligt! Drinks

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne "Amino party committee kunne eventuelt også stå for AminoTastic, som jeg har hørt hænger i en tynd tråd :(

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:
AminoTastic, som jeg har hørt hænger i en tynd tråd

Jeg tror at saksen har været på spil.

Selv var jeg ikke med sidste år fordi "jeg kan jo være med til næste år"....:(

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber virkelig AminoTastic 2012 kan blive til noget! Sidste år var en fantastik oplevelse!

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit tilbud står stadig ved magt, men vi skal være nogle flere til at få stablet arrangementet på benene. At gå all-in og starte med AminoTastic er nok lige at tage munden for fuld :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)