Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seminar om søgemaskiner i Danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange der har spurgt mig hvornår der kommer et nyt seminar om søgemaskiner i Danmark - det gør der nu :)

Det bliver ganske vist ikke helt så langt og omfattende som de seminarer jeg tidligere har stået for, men FDIH har trods alt taget initiativet til det jeg tror kan blive en god dag.
 
8. februar 2006 kl. 08:30 - 8. februar 2006 kl. 15:00
Børsen, 1217 København K
FDIH medlemmer 500 kr. Andre betaler 1.000 kr. Deltagergebyr tillægges moms
 
Jeg deltager med et 45 minutters indlæg om markedsføring i søgemaskiner, med særlig vægt på de faktorer, udfordringer og muligheder man står overfor som Dansk/Europæisk virksomhed. Mike Moran er dagens "hovedtaler" og kommer fra IBM. Han har sammen med min gode ven Bill Hunt lige skrevet en rigtig god bog om markedsføring i søgemaskiner.
 
Udover os, kommer først Edward O’Hara fra Jupiter Research og fortæller lidt om markeds-tal. Jeg kender ham ikke lige, men Jupiter har generelt en masse spændende tal-materiale, så det bliver sandsynligvis spændende.
 
Derefter kommer Peter Friis, der er ny landeplage ... sorry, landechef :) for Google. Jeg arbejdede sammen med Peter helt i "gamle" dage på SOL og siden havde jeg med ham at gøre på Jubii. Han er en fin fyr. Han vil naturligvis (må jeg gå ud fra) snakke om Google AdWords.
 
Før Mike Moran kommer også Jan Mortensen fra M&P eMarketing - han skal præsentere en case.
 
Alt i alt skal det nok blive en god dag - og det er jo unægteligt en hel del billigere end at skulle rejse afsted til en af de store conferencer - f.eks. Search Engine Strategies i London, New York eller San Jose :)
 
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Lyder spændende, men hvem vil du sige målgruppen er (jeg har læst beskrivelsen)? Vil SEM-firmaer også få noget ud af at deltage, eller vil det være spild af tid/penge?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer an på om du gider lytte til Mike, jeg og de andre :)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mikkel

Hvad kan du sige om denne bog som du omtaler?
 
Er den strategisk, eller mere teknisk orienteret?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Mest strategisk, men der er også teknik med - det kan jo ikke helt undgås. Særligt er den spændende hvis du arbejder med store organisationer og firmaer.
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et rigtig godt arrangement til FDIH og de medvirkende indlægsholdere.

Også et godt og inspirerende indlæg fra Mikkel. Jeg ville have været nede og hilse på, men nåede det desværre ikke inden du smuttede.
 
Jeg tror jeg skal have anskaffet mig Morans bog. Han var også rigtig god.
 
Mvh
 
Claus Holm
 
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)