Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino får ny topmenu

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Clausen:

...Tanken med det nye look var netop at dæmpe "afsendergrafik" så det vigtigeste, nemlig indholdet, fik mere magt.


Dæmpe..

Hmm...Så er det vist det forkerte sted at tage fat.

Der er intet der følger en bestemt måde at gøre tingene på her på sitet. Et utal at forskellige knapper - størrelser, farver og placeringer. Det samme med skrifttyper - ingen logik i forskellen på størrelser og farver og sågar moden at bruge majuskler i hele ord eller ej. Topbarer skifter mellem afrundede og firkantede - og vist også farver. Ingen konsistens i ikonudtryk …… og man kunne blive ved :)

Jeg synes det er fedt at I samler bolden op og at det rent faktisk er blevet til noget. Men jeg er ligesom de andre heller ikke begejstret for det nye udtryk.

Sitet virker aaaaalt for usammenhængende som det er i dag og at rykke de forskellige 'afdelinger' helt derop skiller dem endnu mere ad.

I min optik burde brugeren være omdrejningspunktet og 'afdelingerne' være brugerens muligheder. Uden brugerens engagement var sitet en spøgelsesby.

1. brand

2. bruger

3. services / content (og gerne en afskåret, men teasende hvis ikke man er betalende bruger)


---

Jeg kastede på et tidspunkt selv en lille bold. Nu jeg lige ser det igen er der vist også lidt inkonsekvens - det var også ret hurtigt bikset sammen :o

Her er posten..: http://www.amino.dk/forums/t/127485.aspx?PageIndex=1

;) Kim

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er det fedt med alle de tilbagemeldinger på Aminos design. Det er en dynamisk fase vi er i gang med, hvor vi skal få tilpasset et nyt design så brugerne nemmere kan finde rundt.

Det vi skal huske på i diskussionen at debatten er et meget vigtigt aktiv for Amino men at vi har fået bygget en lang række services som køre uafhængigt af debatten. Fx er der ikke mange der bruger virksomhedsbørsen og lokalebørsen som også bruger debatten. Og når vi køre real life brugertest så bliver brugerne forvirret over de mange forskellige services. Når du er inde og se på lokaler er det dit fokus og du ønsker ikke at forstyrres af noget der intet har med lokaler at gøre.

Siten skal desuden ses ud fra at vi har vores 1.000 meget aktive kernebrugere på den ene side og så de 120.000 andre brugere som benytter Amino hver måned men ikke nødvendigvis er aktive med at skrive i debatten eller følger med 24-7. Dvs. vi skal kunne dække begge behov og et site kan hurtigt blive for nørdet.

Fortsæt endeligt med at komme med feedback.

NIcolai

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Clausen:
Men jeg fristes til at spørge om Googles design er en design øffer?

Det spørgsmål mente du forhåbentligt ikke alvorligt. For mig at se er det helt til hest at sammenligne de 2 siders menustruktur. Jeg betvivler dog ikke at Google har valgt som de har valgt med særdeles omhu, men det er ikke det samme som det virker andre steder.

Omvendt må jeg jeg også sige at hvis man skal have noget ud af at debattere det der ønskes debatteret, så må I pro bono lægge et nyt designforslag op på forsidetest.amino.dk og så kan vi tage stilling til det derfra.

Jeg bruger også debat og logo som opdatering, kan godt være du bruger f5 - men det er der nogle der er for dovne til Smile

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)