Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny ide der kan slå wordfeud af banen!!!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brug for folk der kan opsætte et spil, til apps på mobilen. Udover har jeg brug for folk der kan invistere i projektet samt folk der evt kunne tænke at være partner. 

Så skriv og hør om min ide hvis overstående har interesse. 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis du finder en investorer med denne tekst er du sku heldig.

Hvordan forventer du en investorer gider bruge tid på dig, når du ikke har gidet at bruge mere end 20-25 sekunder på indlægget. Det er vidst en ommer !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har både kapital og viden til dette, men ville aldrig gå ind i sådan et projekt med det indlæg du har lavet.

Som Next.man siger så skal du have en seriøs tilgang og måske nærmere skulle betragte dit indlæg som en jobansøgning med C.V og dertilhørende.

Men held og lykke med projektet hvis nogen tager chancen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Philip

Hvis man nu har en rigtig god ide til en app, er det så dig man skal have fat i, hvis man godt kunne tænke sig støtte til udvikling og finansiering af en sådan? Har en bror der har et par rimelig gode ideer, men desværre ikke kunnen og finansieringen til at sætte det igang.

Ser frem til at høre fra dig

 

Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig høre mere om din idé. Kapital og viden omkring APP udvikling har jeg viden omkring. Er projektet holdbart, så har du muligvis fundet en partner i mig. Send mig en mail på gabrielkripalani@me.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Min tallerken er desværre helt fyldt med andre projekter (ikke kun apps) i øjeblikket (lidt for mange faktisk hehe) men der er sikkert andre der kan byde ind i tråden håber jeg Smile

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen og tak for din kritik :) - altid godt med noget konstruktiv feedback. 

Next.man:
Hvis du finder en investorer med denne tekst er du sku heldig.

Hvordan forventer du en investorer gider bruge tid på dig, når du ikke har gidet at bruge mere end 20-25 sekunder på indlægget. Det er vidst en ommer !

Jeg ved godt det måske liiiige gik lidt for hurtigt, har en travl hverdag, og har mange ideer, og pludselig slog ide´en mig, og derfor vil jeg skrive den ned, og få noget feedback. 

Men de folk der ved jeg er seriøs, de ved også jeg ikke vil side og uddybe en masse i et åben forum, men enten over et møde eller pr skrift. 

Men fair nok de holdning og ja jeg må være heldig for min postkasse har da fået indlæg :D

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det da klart, men læs hvad jeg har skrevet til Next, så har du en ide, om hvorfor dette indlæg gik lidt hurtigt. :) 

Philip Mahler:
Jeg har både kapital og viden til dette, men ville aldrig gå ind i sådan et projekt med det indlæg du har lavet

Philip Mahler:
Men held og lykke med projektet hvis nogen tager chancen.
- mange mange tak, jeg skal nok holde mig opdateret for nogle indlæg har jeg da fået :)

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

MohitKripalani:
Lad mig høre mere om din idé. Kapital og viden omkring APP udvikling har jeg viden omkring. Er projektet holdbart, så har du muligvis fundet en partner i mig
- hej tusind tak for din tid.

Du er en af de heldige :P der skal få et uddybbene beskrivelse af min ide, også håber jeg du vil kigge det igennem, og vende tilbage. :) 

Ser frem til et kommende møde måske 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad vil du investerer i projektet eller regner du med folk betaler det hele ?

hvor meget viden har du emmet

hvad vil du kunne bruge af markedsføring i fremtiden

kunne også være en ide du meste ejer det hele selv, det er normalt lettest så du kunne aftale at betale lidt af på en  udvikler som  laver  din apps

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)