Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsterminaler til Dankort?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil høre nogle af jer, der har en fysisk butik, hvordan I gør med hensyn til Dankort betalinger (pt. er der indløsningsaftale hos PBS, og der anvendes en "fluesmækker")? Hvilken form for dankortterminal har I?
 
Jeg kan se at der fåes flere forskellige leverandører(http://www.dankort-forretning.dk/dk/kontakt/kontaktTerminal/#terminal)  og modeller, og vi har ønske om en håndholdt terminal.  Har set en reklame for www.ctcoin.dk er der nogle erfaringer med denne?
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået tilsendt materiale fra LD Betalingssystemer, og der er flere forskellige dankortterminaker at vælge imellem:

 
Elite 8200               (i alt. 10.187,00 kr. for terminal med serviceaftale, abb. forsendelse.)
Elite 790 GSM        (i alt. 7.806,00 kr.  for terminal med serviceaftale, abb. forsendelse.)
Elite 5100 Flex       (i alt. 6.347,50 kr.  for terminal med serviceaftale, abb. forsendelse.)
Elite 5100 Swing     (i alt. 4.811,00 kr.  for terminal med serviceaftale, abb. forsendelse.)
Elite 710 Swing     (i alt. 1.620,00 kr.  for terminal med serviceaftale, abb. forsendelse.) (med nytårsrabat)
 
Er her nogle der har erfaring med nogle af disse dankortterminaler, eller erfaring med en anden terminal som kan anbefales?
 
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Vi har i øjeblikket en fluesmækker, men dem kan du ikke satse på da de bliver ubrugelige i slutningen af 2006, jeg har kigget på forskellige terminaler og for os er det vigtigste at vi kan give vores kunder den mulighed at betale med dankort.
 
mvh michael
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob

Jeg kan varmt anbefale terminalen S-3000 fra point.dk
se evt. :
http://www.point.dk/indhold.htm

terminalen point s3000 har vi brugt igennem flere år med rigtige gode erfaringer, og er der problemer er deres support
tlf medarbejdere superdygtige og meget flinke.



Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael og Lennert, ja fluesmækkeren bliver ubrugelig fra 31/12 2006 (hvis da udfasningen ikke udsættes endnu engang.) Vi anvender pt. fluesmækkeren, og er på jagt efter en terminal.
 
Hvordan ser det ud med s-3000, kan se at det er en underskriftbaseret udgave. Hvordan er dænking af tab i tilfælde af misbrug, på denne? De nye terminaler der understøtter chip, er det 4000 kr. i dækning.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)