Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et par råd ang. webshop opstart.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ny bruger herinde, og har et par spørgsmål som jeg håber der er et par venlige sjæle, der har tid og overskud til at besvare.
Det virker i hvert fald som det rette sted at henvende sig.

Sagen er den at jeg har en rigtig god ven, der har fået en (i vores øjne) konge-idé.
Jeg kan ikke komme ind på produktet som sådan, da vi stærkt overvejer at tage patent på emnet, men blot tilføje at der er tale om et produkt vi selv kan fremstille, og oven i købet til en rimelig fornuftig pris.

Vi har hver vores kompetencer som mennesker, men siden jeg har snuset en del til webdesign i årenes løb, så foreslog jeg at vi/jeg selv prøvede at udvikle et website til vores produkter, da vi ikke har den helt store startkapital.
Jeg kan forholdsvis nemt lave en hjemmeside opbygget i HTML/CSS, og jeg har også læst og set en masse videoer omkring bla. asp/php/MySQL og javascript, så er ikk 100 % grøn.
Udgangspunktet er dog altid en ydmyg indstilling, og så må man arbejde målrettet hen mod det endelige mål.

Men men men, når vi snakker om en webshop så er det jo ikke bare grafik og design som er hovedtemaet, så derfor vil jeg høre om i har nogle gode forslag til hvilken slags kodning man bør vælge til en webshop ?
Er det mest praktisk at bruge en database til formålet ?
Hvad koster det ca pr måned at have dankort betaling integreret, og er det muligt selv at lave en betalings gateway, eller købe sig til en billigt ?
Hjælper et webhotel med sikkerhedsforanstaltninger, eller er det 100 % på ens egen regning ?

Har rigeligt med spørgsmål, men indtil videre så søger jeg nok mest svar på ovenstående.

Mvh EP

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)